וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו V60 פולסטר: סטיישן משחרת לטרף

גרסת הביצועים של ה-V60 מבית פולסטאר מאיצה ל-100 קמ"ש במהירות מסחררת ותמכר עם קיט תוספות מיוחד. בארץ? כנראה שלא

אתר יצרן

צילום: יצרן

8 חודשים לערך אחרי שהחלה וולוו לפתח את ה-S60 פולסטאר, המהדורה הספורטיבית של מכונית המנהלים השוודית, הציגו לאחרונה הנורדים גם את ה-V60 פולסטאר, מכונית סטיישן-ספורט שתיקח את כל המשפחה לטיול מהיר ועצבני, אבל תחת השגחה בטיחותית קפדנית, כמובן.

פולסטאר, נזכיר, היא חטיבת המירוצים של וולוו, והיא מופקדת על מכוניות שמשתתפות בסבבים תחרותיים מסביב לעולם. בשנים האחרונות, ולאור השינוי שחוללה וולוו ב-S60, פולסטאר פנתה להתקין ל-C30 מנוע חזק יותר עם שלדה מונמכת, בלמים חזקים וכל התוספות שיהפכו אותה למכונית כביש קיצונית. אלא שהפרוייקט, לא הבשיל לדגם סדרתי.

עם ה-S60 וה-V60 פולסטאר נכנסה להילוך גבוה, ובשנה האחרונה בחנה את המכוניות במגוון תנאים (כפי שניתן לראות בסרטון). היא השתילה בחזיתה מנוע 6 צילינדרים טורבו שמפיק 350 כ"ס ו-51 קג"מ מ-2,000 סל"ד. בחיבור לתיבת 6 מהירויות עם פיקוד ידני מגלגל ההגה, והנעה כפולה (הלדקס), היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות ועד מהירות מבוקרת אלקטרונית של 253 קמ"ש.

כמו ה-C30, ה-V60 פולסטאר משודרגת בכבדות עם ערכת מתלים ספורטיבית, בלמים ענקיים (6 בוכנות לקאליפר מבית ברמבו) וחישוקי 20 אינטש קלים עם צמיגי ספורט (ברידג'סטון פוזטנה).

עלותה של ה-V60 פולסטר טרם נקבעה באירופה, אך הצפוי הוא לתג מחיר גבוה בהרבה מכל גרסת V60 או S60. לישראל היא כנראה לא תגיע (גם לא בהזמנה מיוחדת).

עוד הרבה על וולוו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • וולוו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully