וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחני ריסוק: חמישה כוכבים למאזדה 3

מאזדה 3 גורפת מלוא הנקודות במבחני הריסוק של Euro-Ncap, מתוך סבב שכלל 11 מכוניות. ניסאן נוט מסתפקת ב-4, כמו גם פורד אקוספורט

מכון הריסוק האירופי Euro-Ncap, מפרסם תוצאותיו ל-11 כלי רכב חדשים שנבחנו במסגרת מבחני הריסוק האחרונים. בקרב המשפחתיות העממיות, בלטו לטובה מאזדה 3 ופיג'ו 308 החדשות, בעוד המיקרוואן הקומפקטי ניסאן נוט הצליח ללקט רק ארבעה כוכבים יחד עם רכב הפנאי פורד אקוספורט וב.מ.וו i3 החשמלית. המבחנים נערכים במתכונת חדשה הבוחנת גם היבטים של בטיחות אקטיבית (בלימה אוטומטית וכו').

מאזדה 3 החדשה צברה ציונים גבוהים ביחס לקטגוריה. היא השיגה 93% בהגנה על נוסעים מבוגרים, 86% עבור הגנה על ילדים במושב האחורי, 65% להגנה במקרה של פגיעה בהולכי רגל ו-81% עבור בקרות הבטיחות השונות.

מבחני ריסוק: מאזדה 3. אתר יצרן
מאזדה 3 במבחן הריסוק. חמישה כוכבים/אתר יצרן

בוחני המכון מציינים כי תא הנוסעים נשאר עמיד בפני פגיעות חזית, עם הגנה טובה לברכיים, הירכיים והאגן. בתאונת חזית-צד (עמוד) דווח על ציון מקסימלי בהגנה על הנוסעים, אך רמה פחותה יותר במהירות גבוהה שיכולה לגרום לנזק לכלוב הצלעות. ביתר המבחנים גרפה מאזדה מלוא הנקודות עבור הגנה על פעוטות בגיל שנה וחצי, ניקוד גבוה קטפה גם במקרה של פגיעות פגוש בהולכי רגל. הדגם שנבחן הינו ה-2.0 ל' הצ'בק, ומשקלו כ-1.2 טון.

עוד בקרב הכוכבות, מזרטי גיבלי, פיג'ו 308, אינפיניטי Q50, פורד טורנאו קונקט, ומיצובישי אאוטלנדר היברידי (שלאחרונה גם זכה בתערוכת טוקיו בפרס ה"חדשנות"). למיצובישי גם אות הצטיינות מהמכון על בקרת בלימה אוטומטית.

כוכב אחד פחות, אך עדיין עם ציונים מרשימים בהתאם לקריטריונים של המכון, השיגו ב.מ.וו I3 החשמלית, הקרוסאובר פורד אקוספורט, ניסאן נוט כאמור, הרכב המסחרי מרצדס סיטאן ופולקסווגן טרנספורטר T5.

עוד הרבה על מבחני ריסוק בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully