וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנחות גדולות ברכישת ציוד רכיבה

28.11.2013 / 7:06

זקוקים לציוד רכיבה או לחדש את הקיים? אביזריון וארנב אנרגיה יוצאות במבצעי סוף שנה עם הנחות מופלגות על מותגים רבים

ציוד הרכיבה יקר לכם? לא בסוף השנה. יבואניות ציוד הרכיבה המתחרות - אביזריון (עופר אבניר) וארנב אנרגיה (מטרו מוטור) הודיעו על ימי מכירה מיוחדים לקראת סוף השנה, שבהם יוצע ציוד רכיבה רב בהנחות מופלגות.

קבוצת עופר אבניר ו"אביזריון" יקיימו את אירוע המכירה כבר בסוף השבוע הקרוב, במסגרת הפנינג חנוכה. באירוע המכירות יוצעו כל האביזרים במחירים חסרי מופחתים, יחולקו "דמי חנוכה" לשימוש בקניות עתידיות ויוצעו תנאי רכישה אטרקטיביים למגוון קטנועים ואופנועים. מלבד ההטבות ייהנו הבאים לאירוע ממוזיקה טובה וסופגניות. בין המבצעים ניתן יהיה למצוא קסדות בהחל מ-90 שקל, מעילים בהחל מ-390 שקל, כפפות בהחל מ-120 שקל, מגפי רכיבה בהחל מ-690 שקל ועוד. המכירה תתבצע בחנות אביזריון שברחוב הסדנה 6 תל אביב.

ארנב אנרגיה ומטרו מוטור יערכו את אירוע המכירות שלהם שבוע אחר כך, ביום חמישי, ה-5 בדצמבר. בחצות הלילה שבין חמישי לשישי, יפתחו לקהל הרחב שערי סניף תושיה של מטרו בתל אביב ותחל מכירה מיוחדת לסוף השנה של כל ציוד הלבוש והמיגון לרוכבים על דו-גלגלי, עם מותגי Dainese - החברה האיטלקית ושארק, יצרנית הקסדות הצרפתית. קסדות, מעילי רכיבה, ציוד מיגון, פרטי לבוש (חולצות ומכנסיים), כפפות ונעלים ימכרו בלילה זה בהנחות של לפחות 30% ועד 70% מהמחיר, כך מצהירים במטרו מוטור. המכירה תחל כאמור בחצות הלילה ותימשך עד השעות המוקדמות של הבוקר. עגלות קפה וכיבוד קל ילוו את המבקרים אל תוך הלילה. הלילה הלבן יערך באולם התצוגה של מטרו, רח' תושיה 21 בתל אביב.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

ציוד רכיבה עופר אבניר אביזריון. אתר יצרן
ציוד רכיבה עופר אבניר אביזריון/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully