וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהיום: כרטיס חופשי גמיש ברכבת

החל מ-1 בדצמבר ניתן לרכוש כרטיס חופשי חודשי גמיש לשימוש בקווי הרכבת ללא הגבלה למשך 30 יום מיום רכישתו. בחודש הבא, גם כרטיס משולב לקווי אוטובוסים

החל מהיום (ראשון) ה-1 בדצמבר, יונהג בקווי הרכבת בישראל כרטיס נסיעה חופשי חודשי-גמיש המאפשר לנוסעים להשתמש ברכבת, ללא הגבלת קווים למשך 30 יום ברציפות מיום רכישת הכרטיס. כך הוכרז לאחרונה על ידי שר התחבורה ישראל כץ.

עד כה כאמור, הוגבל כרטיס חופשי-חודשי לחודש קלנדרי בלבד. הכרטיס החדש יותאם לצרכיו האישיים של הנוסע ותינתן לו האפשרות לרכוש מנוי בכל יום בשנה.

השר כץ ציין כי "הכרטיס החדש מהווה מענה הולם לנוסעים מתמידים ברכבת שרכשו מנוי "חופשי חודשי" וקיבלו כרטיסי נסיעה חינם, בעקבות אי עמידה בזמנים או איחור של הרכבת והופלו לרעה לעומת הנוסעים המזדמנים". עוד הוא מוסיף, כי מהחודש הבא יוכלו נוסעים אלה לדחות את מועד רכישת הכרטיס הגמיש עד לאחר ניצול הכרטיס שקיבלו, וכך שהפיצוי הניתן לנוסעים המתמידים יהפוך לאפקטיבי במיוחד".

במשרד התחבורה מוסיפים, כי הכרטיס החדש פותר בעיות נוספות שפקדו את הנוסעים, כמו למשל סגירות קווים, בין אם בגלל שיפוצים, עבודות, או בעיות לוגיסטיות כאלה או אחרות הנמשכות מספר ימים, שכן נוסעים רבים נמנעו מלרכוש כרטיס חודשי מחשש לאבד "ימי נסיעות". בחודש הבא, כך אומר שר התחבורה, יונהג גם כרטיס חופשי-חודשי-משולב לרכבת ולאוטובס (כולל קווים מזינים) תחת אותם תנאי רכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully