וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה בסין: מרצדס S קלאס

ספינת הפאר של מרצדס גרפה את רוב קולות חבר השופטים כדי להבטיח זכיה בתואר הנכסף. סיטרואן זכתה בפרס על עיצוב ופורשה בקטגורית ספורט וסביבה

אתר יצרן

צילום: יצרן

הסינים, כך מתברר, אוהבים לא רק מכוניות גדולות וארוכות בסיס גלגלים, אלא גם יוקרה ואקזוטיות. במסגרת תערוכת הרכב הסינית, הוכרז כי מכונית השנה 2013 היא מרצדס S קלאס החדשה, ספינת הדגל של המותג הגרמני. את הפרס קיבל מנכ"ל מרצדס בסין ניקולאס ספיקס, ששיבח את חבר השופטים ולא חסך מחמאות מהמוצר אותו מייצג: "ה-S קלאס היא המכונית הטובה בעולם, קובעת רף חדש של סטנדרטים ומהווה את הפסגה הטכנולוגית של זמננו".

חבר השופטים מורכב מ-10 עורכים בכירים של מגזיני רכב בסין, ואלה נדרשו להרכיב רשימה של המכוניות המצטיינות על אדמתם. היקף הרשימה הגיע ל-53 כלי רכב בשוק הרכב הגדול בעולם, אך זה צומצם ל-7 ומשם ל-3 מכוניות שעלו לגמר הסופי: מרצדס, פורד מונדאו ולנד רובר ריינג' רובר. כל המכוניות שלקחו חלק בתחרות נמכרות בסין מ-1 באוקטובר 2012 ועד ה-30 בספטמבר 2013.

גם ביתר הקטגוריות החשובות נוכחת מכונית פרמיום כזו או אחרת. את פרס העיצוב של 2013 קטפה סיטרואן DS5, שכן זו הציגה "חדשנות" לדברי המארגנים והן קראה תגר על הנורמות הסטנדרטיות בענף הרכב.

חגיגה גדולה הייתה גם בפורשה, לאחר שיצרנית מכוניות הספורט הוסיפה לארון הפרסים שלה שני תארים חדשים: מכונית הספורט של השנה (918 ספיידר) והמכונית הירוקה של השנה, אותו היא גרפה בזכות הפנמרה הייבריד E החדשה.

זו הפעם הראשונה שנערכת בסין תחרות רשמית של מכונית השנה (CCOTY).

מרצדס S קלאס החדשה במבחן דרכים

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully