וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסומות הרכב הכי טובות בעולם

5.12.2013 / 16:21

פרסומות רכב קונבנציונאליות כבר לא ממש עובדות, אבל כשמגיע הסופרבול, אנשי הקריאייטיב מביאים לנו את הסרטונים הכי טובים שיש. מיד בא לנו לקנות רכב. כלשהו

כבר לא מדובר באחדים, אפילו לא בעשרות, אלא במאות דגמי כלי רכב שקופצים עלינו מכל פינה. רוצה מכונית קטנה? יש. רוצה גדולה? כמובן שיש. רוצה טנדר מפלצתי שיכול לשים את הכבשה, הזאב והחסה בארגז מבלי שהם יאכלו זה את זה? אפילו את זה יש.

מתקפת היצירתיות הזו נוחתת עלינו שוב בסוף שנת 2013, מיד כשבעונת ה-NFL האמריקנית (פוטבול) מתחילים כבר לראות את הסופרבול מעבר לפינה. המשבצת הזו, בשידורי המשחקים המסכמים נחשבת לאחת האפקטיביות ביותר בעולם, כשהדבר מגיע לפרסום ומכירות. לא משנה אם זה חטיף חריף, שואב אבק או מכונית, אבל מאחר ובמכוניות עסקינן, הבאנו בפניכם את אוסף פרסומות הרכב הכי טובות שראינו בסופרבול. כל יצרנית והפרשנות שלה. כולן עשו לנו חשק לקנות מכונית, גם אם אנחנו לא באמת צריכים. שווה צפיה.

דודג' דוראנגו דרך תא כפפות

כבר מכרו לכם מכוניות באמצעות מגוון סיבות ותירוצים. פעם זה היה המנוע, העיצוב, השימושיות או אפילו החיסכון בדלק. אבל פרסומת שמנסה לשווק את הרכב דרך תא הכפפות, עוד לא ראינו

כשאלוהים ברא את החקלאי

מסורת, היסטוריה וערכים - שילוב מנצח לרוץ איתו קדימה כקמפיין. דודג', שוב, עושים את זה בגדול עם הראם, טנדר העבודה הגדול. התחרותיות העצומה בשוק הזה בארה"ב מחייבת יצירתיות של ממש כדי לבלוט ועם כזה שכנוע פטריוטי תנ"כי כמעט, אי אפשר להתווכח.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

אודי דיזל

כשהבנזין זול כל כך בארה"ב, אי אפשר להאשים את ידידנו האמריקנים שסוברים שמנועי דיזל שייכים רק למשאיות ענק. אין לנו מילים, הפרסומת של אודי בארה"ב, עם הניסיון להדביק את האמריקנים בהיגיון האירופי, מגיעה אצלנו גבוה מאוד בדירוג.

יגואר מסמנת טריטוריה

יש רגעים, שהשתיקה יפה להם. אז בפרסומת של יגואר אין דיבורים, יש תכלס. יש נהיגה, יש צלילי מנוע שיגרמו לכם לפתוח את הרמקולים בפול ווליום ופשוט להתענג. המסר ברור - אנחנו פה כדי ליהנות מהנהיגה ולא שום קשקוש אחר.

סילברדו, הכי שקט

חוזרים אל הקרבות בשוק הטנדרים הגדולים והפעם שברולט מנסה לשכנע אתכם שבקבינה של הסילברדו, הכי שקט שאפשר. אבל זה לא הכל, גם עקיצה ברורה וחזקה כנגד המתחרים יש כאן. מי שמתבייש מתייבש.

וולוו מפסקת את וואן דאם

הוא התחיל אמנם כרקדן בלט אבל אז גם הרביץ לכולם ואז מגיע המשבר בקריירה שבו כדי לשרוד, צריך לפעמים גם לפתוח את הרגליים. במקרה של ז'ון קלוד וואן דאם, למזלו זה בא לו בקלות, רק תראו איזה נעליים ענקיות.

חולמים על דודג'

רגע של כנות: כשהייתם ילדים, פוסטר של איזה רכב היה לכם מעל המיטה? למבורגיני קונטאש? פיג'ו 205 GTI? הכל יכול להיות, חוץ מפולקסווגן פאסאט, נכון? גם דודג' יודעים את זה.

הכוח עם פולקסווגן

טלה-קינזיס, היכולת להזיז חפצים באמצעות המוח בלבד. דארת' ויידר, מאסטר יודה ולוק סקייווקר היו אלופים בזה, אז לפני שאתם עוברים לצד האפל של הכוח, צפו בפרסומת של פולקסווגן.

מאיפה ילדים באים לעולם בקיה?

אין ספק שזו השאלה הכי קשה שאפשר להעמיד בפני הורה. הסיטואציה הלא נוחה, גורמת לא פעם לתשובות יצירתיות ומדהימות. נסו להיזכר מה הסבירו לכם כשהייתם ילדים והעליתם את השאלה הזו. קיה, הגיעו לעולמות אחרים עם התשובה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully