וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי: הצצה ראשונה ל-Q1

אודי החלה בפיתוח רכב פנאי קומפקטי יוקרתי שישא את הכיתוב Q1. בכורה ככל הנראה רק בעוד שנתיים

אודי פרסמה איור ראשוני של ה-Q1, רכב פנאי קומפקטי שיתחרה בנישת הקרוסאוברים העירוניים. יהיה זה הדגם הרביעי בסדרה לצידם של ה, Q3, Q5 וה-Q7 גדל המידות. בשלב זה, כפי שניתן לראות מדובר באיור ממוחשב, אך בחטיבה הגרמנית מציינים כי המודל כבר נמצא בדרך לשלב המעשי. לאחרונה, אודי גם הודיעה שתייצר מיני בשם A0, כך שהיא בהחלט נערכת להשתלט על הסביבה האורבאנית.

אודי Q1. אתר יצרן
אודי Q1/אתר יצרן

אודי תייצר את הרכב במפעל המרכזי באינגלושטט, שכן ה-Q5 הועבר למפעל במקסיקו. הוא יהווה חלק מהותי מאסטרטגית המותג בשנת 2016, ועל פי רופרט שטלדר, מנכ"ל החטיבה, ה-Q1 יהיה הדגם האחרון בסדרה (אבל הראשון מבחינת מיצובו) שיסכם את דגמי הפנאי הקומפקטיים של אודי.

באירופה מחברים את ה-Q1 בנשימה אחת עם דגמי פנאי עממים, בהם אפילו ניסאן ג'ו'ק ופיג'ו 2008, שכן השאיפה היא למשוך לקוחות צעירים שטרם התנסו במכוניות אודי. "דגמי כניסה תמיד מביאים עוד לקוחות", כך שטדלר. "מעבר לזה, הם מצעירים את המותג וזה חשוב מאוד בתקופה הזו".

אודי לא מפרסת כרגע שום בדל טכני אודות ה-Q1, אך מבטיחה שישמור על עיצובם של אחיו הגדולים (כפי שיהיו ב-2015) ויהווה תחרות לב.מ.וו ומרצדס. ב.מ.וו, שמובילה את סגמנט הפרמיום באירופה מתכננת להציע 7 דגמי פנאי עד שנת 2020, כמו גם מרצדס, בעוד אודי תסתפק ב-6.

על פי חברת הסקרים והייעוץ הבריטית LMC Automotive, אחד מכל ארבעה כלי רכב שנמכר השנה היה מקבוצת הפנאי פרמיום.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully