וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל משיקה בישראל אתר אינטרנט מתקדם

יבואנית אופל שלמה משיקה בישראל אתר אינטרנט משוכלל, בו ניתן להתנסות בחווית רכישה ייחודית הכוללת סיור וירטואלי ועיצוב אישי. ביקור באולם התצוגה בלי לזוז מהמחשב

שלמה שמלצר, יבואנית מותג אופל לישראל, חנכה לאחרונה אתר אינטרנט אינטראקטיבי חדש ומתקדם לגולשים. האתר החדש שפותח תוך מחשבה על הנגשת כלי הרכב שעומדים בארסנל המקומי, יציע ללקוחות שיטוט ווירטואלי במכוניות, עיצוב בטעם אישי ובחינת כל זווית של הרכב באיכות גבוהה ומדויקת.

הבשורה הגדולה באתר היא יישום הנקרא "הרכב את האופל שלך". כנגזר מכך, ניתנת האפשרות לעצב ולגבש את המכונית שבחרת לפי ראות עיניך, עם בחירה מתוך מגוון גדול של פריטים, בהם חישוקים, ריפודים, צבע, גג שמש, תיבת הילוכים ועוד. בכל שלב, מתעדכן מחיר המכונית על פי התוספות שהותקנו ואת הצעת המחיר הסופית תשלח היבואנית ישירות לדואר האלקטרוני.

אייל שירזי, סמנכ"ל דיגיטל אופל: "הממשק אינטראקטיבי מאפשר לך להכיר את הרכב ממספר זוויות שונות באמצעות טכנולוגיית צילום מתקדמות ב-360 מעלות. הצילום מתבצע ברמת דיוק גבוהה מאוד ובסטייה אפסית תוך הקפדה על הזווית המצולמת".

בעתיד, כמו שקורה לאחרונה במספר מצומצם של אתרי קניות מקוונים בעולם, תפתח בפני הגולשים אופציה לרכוש מכונית באמצעות כרטיס אשראי, מבלי לצאת מהבית. "האתר החדש בא להעניק לגולש את החוויה האולטימטיבית של ביקור באולם התצוגה של אופל ומעניק את האפשרות לבצע התאמה אישית מושלמת לכל רכב שרק תבחר", כך אסי שמלצר, מנכ"ל אופל ישראל.

אתר אופל ישראל החדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully