וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראבוס 850: מרצדס שעושה חשק לסטיישן

בראבוס השתילה במכונית הסטיישן E קלאס AMG של מרצדס מנוע עם 850 כ"ס, כי צריך להספיק להגיע לקניות לפני כניסת השבת

ריסון הוא לא בדיוק מונח שמכירים שם בסדנת 'בראבוס', הטיונירת הכמעט רשמית של מרצדס, ומי שפועלת לעתים עם AMG כדי לייצר מפלצות בנזין עם שריטה בראש. המיזם החדש של החברה מושק בימים אלה בגרמניה וכמיטב המסורת, אין שום בקרה או כוח שיפוט על העוצמה שיוצאת לכל הגלגלים.

מה שמקבלים בקרביה של הבראבוס 850 סטישן הוא מנוע בנזין בי-טורבו מוגדל בנפח 5.9 ל' V8 במקום 5.5 ל', שמחלץ כסטנדרט מהמפעל בסביבות 580 כ"ס. אבל באמצעות שיפור של מערכת ניהול המנוע, החלפה של מערכת הפליטה, היניקה ושימוש בשני מגדשי טורבו גדולים יותר, התפוקה מטפסת למספרים דמיוניים.

על הנייר, בראבוס מדווחת על הספק מרבי של 850 כ"ס ולא פחות מ-147 קג"מ! מטווח של 2,300 סל"ד. אלא שבראבוס החליטה שבשם ההיגיון שנותר, מוטב יהיה לרסן את העוצמה מעט כך ששיא המומנט יעמוד על 117 קג"מ "בלבד". בחיבור לתיבת 7 הילוכים אוטומטית, היא תאיץ את הקרון הגרמני ל-100 קמ"ש ב-3.1 ש', והמהירות המרבית תהיה 350 קמ"ש, אלא אם תבחרו בהגבלת מהירות מבוקרת ל-255 קמ"ש.

בראבוס תצייד את ה-850 עם מערכת הנעה כפולה משופרת 4 מאטיק, אבל תהיה אופציה גם להנעה אחורית בשילוב בקרת משיכה מתוחכמת שתעשה את המיטב לשמור אתכם בשליטה כשהרגל נעוצה ברצפה.

מבחוץ ובפנים בראבוס ארזה את ה-E קלאס בקיט קוסמטי אגרסיבי למדיי, הכולל תוספות כחישוקי 20 אינטש מושחרים, פגושים גדולים ותא נוסעים עם הרבה אלקנטרה ואווירה ספורטיבית שתכניס את הנהג לעמדת כוננות המראה.

המחיר טרם פורסם, אך סביר שיהיה גבוה בהרבה מ-E קלאס AMG הבסיסית (עדיין אינה נמכרת בארץ).

עוד הרבה סדנאות ושיפורים בוואלה! רכב

מרצדס בראבוס סטיישן 850. אתר יצרן
מרצדס בראבוס סטיישן 850/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully