וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן מייקרה החדשה בישראל

ניסאן מייקרה החדשה נחתה בישראל עם מנוע 1.2 ל' בחיבור לתיבה ידנית או רציפה, מאובזרת ב-3 רמות מפרט. המחירים, החל מ-70 אלף שקלים

אתר יצרן

צילום: יצרן

יבואנית רנו-ניסאן לישראל, קרסו מוטורס, מודיעה על התחלת שיווקה של ניסאן מייקרה החדשה. הדור החדש של הסדרה שחוגגת 30 שנה להווסדה, עבר סדרה של שינויים משמעותיים מבחוץ ומבפנים וימכר בישראל עם מנוע בנזין, תיבה ידנית או רציפה ומספר רמות אבזור, כולל אופציות להתאמה אישית כפי שנהוג בדגמי המותג היפני לאחרונה.

המייקרה החדשה היא שלב שני למתיחת פנים היקפית שנעשתה על פלטפורמה קיימת, המשרתת את הסופר מיני מ-2010. במסגרת הרענון הכללי, המייקרה מקבלת מראה מודרני בחזית עם שימוש בנורות LED בחלקה אחורי, גריל קדמי עם עיצוב חדש, קשתות גלגלים רחבות יותר וחישוקים בעיצוב מובחן מהדגם היוצא. בהיצע הצבעים, ניתן לבצע התאמות אישיות, ולשדך לה גוון כגון pearl metallic Pacific Blue או Platinum Sage. הסוכנים המקומיים מעמידים לבחירה גם את החבילה האדומה: מראות צד, ידיות, שטיחים וכנף אחורית בגוון אדום.

במידותיה הכלליות של המייקרה החדשה אין שינויים מהותיים, אך תא הנוסעים עבר מסכת שדרוגים חשובה. איכות חלל הפנים עלתה מדרגה, ובניסאן הקפידו לעבות את האווירה עם חיפויים בציפוי כרום על תבניות של גווני שחור וכסף. תא הנוסעים כולל בקרת שמע מקורית, כניסות USB ו-AUX כסטנדרט, ותוספות כבקרת אקלים דיגיטלית, בקרת שיוט ובלוטות' במפרט אסנטה.

בחזיתה של הניסאן מייקרה שוכן אותו מנוע בנזין 1.2 ל' עם 80 כ"ס ב-6,000 סל"ד, ומומנט של 11.2 קג"מ ב-4,000 סל"ד. בחיבור לתיבת הילוכים רציפה, עומדת צריכת הדלק הממוצעת על 18.5 ק"מ לליטר, ופליטת ה-CO2 כ-115 גק"מ. הביצועים מורים על האצה ל-100 קמ"ש ב-14.5 ש' ומהירות מרבית של כ-163 קמ"ש.

דגמי מיקרה החדשה בישראל:

מייקרה ויזה עם תיבת הילוכים ידנית: 70 אלף שקלים

מייקרה ויזיה עם תיבת הילוכים רציפה: 85 אלף שקלים

מייקרה אסנטה (רמת אבזור גבוהה) עם תיבת הילוכים רציפה: 90 אלף שקלים.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully