וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנגיונג קורנדו מתרענן

רכב הפנאי של סאנגיונג מקבל עדכונים של אמצע החיים כשעיקר השינויים בתא הנוסעים, הבידוד ובאיכות הגימור. בישראל? כנראה שלא

למרות המפנה שסאנגיונג חוללה במהותו של הקורנדו (שהוסב מרכב חצי שטח לקרוסאובר אופנתי), הוא לא הצליח למצוא את דרכו ללב הקטגוריה, בעולם או בארץ. שילוב של מחיר גבוה, מנוע דיזל בלבד ומתחרים קצת יותר טובים לא אפשרו לקוריאני לנפק תוצאות מרשימות. אולם כמתחייב בכל 3 שנים לערך, הוא מקבל כעת מייקאובר חיוני להמשך דרכו ב-2014.

במסגרת מתיחת הפנים, משווה סאנגיונג לקורנדו המחודש חזית מעודכנת בהתאם לדגמים הקיימים. משמע, שילוב של בתי תאורה גדולים ומרובעים כמו במוביל הנוסעים רודיוס וקצת אלמנטים מאקטיון ספורט. בחלק האחורי לא בוצעו שום שינויים, אך סאנגיונג הוסיפה למבחר הגוונים שלוש אפשרויות חדשות: אדום זריחה, כחול קוסמי ואפור פחמני.

גולת הכותרת היא תא הנוסעים, בקרביו סאנגיונג ביצעה רפורמה שקטה אבל מורגשת. לא רק איכות החומרים השתפרה משמעותית לדברם, אלא גם מערכות הפנים ידידותיות הרבה יותר למשתמש עם נגישות קלה להפעלה, וכן הותקנה בקרת שמע טובה יותר והוסיפה התקנים קטנים כגון מחזיקי כוסות נוספים, תאי אחסון מרווחים יותר ומחזיק למשקפי שמש.

המנוע המשרת את הקורנדו ימשיך להיות ה-2.0 ל' טורבו דיזל עם 175 כ"ס ו-36.5 קג"מ, בחיבור לתיבת 6 מהירויות אוטומטית וצריכת דלק של כ-14 ק"מ לליטר. בסאנגיונג היו ערים לעובדה שהמנוע היה מעט רועש עבור הקורנדו, ולכן תשומת לב מרבית ניתנה לבידוד הרעשים מהכביש ומחטיבת הכוח וכן שופר כיול המתלים לטובות נוחות הנוסעים.

הקורנדו נמכר כיום בישראל במחיר התחלתי של 170 אלף שקלים ועד 180 אלף שקלים. על פי היבואנית טלקאר, כרגע הדגם לא מתוכנן להגיע לארץ.

עוד הרבה על סאנגיונג בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully