וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגטי ויירון: עוד 50 חתיכות לסוף האגדה

בוגטי מסרה את הויירון ה-400 מתוך 450 יחידות שהופקו לצורך מכירה לציבור. הדגם האחרון נמכר ביותר מ-2 מיליון יורו

בשורה מרה לצרכני חתיכות אקזוטיות על גלגלים: נותרו רק 50 מכוניות קיצון מסדרת ה"הייפרקאר" בוגטי ויירון קבריולה, לאחר שבימים האחרונים נמסרה המכונית ה-400. הדגם נרכש בתמורה לסכום של 2.1 מיליון יורו (כ-10 מיליון שקלים בקירוב). כזכור, בוגטי סגרה את מכירות גרסת הקופה שהוגבלו למכסה של 300 עותקים, כך שמתוך 100 נוספות פתוחות גג, נשארו כעת על המדף כמה עשרות בודדות (בהנחה שאלה כבר לא הוזמנו לפי שעה).

בוגטי וירון ויטס 'לג'נד'. אתר יצרן
בוגטי ויירון. עוד 50 יחידות ונגמר הסיפור/אתר יצרן

המכונית ה-400 הייתה מדגם גראן ספורט ויטס במהדורת "ז'אן פייר וימייל", מתוך גרסאות ה-Les Légendes de Bugatti, שיוצרו בשנה האחרונה כדי לחתום את חייה ולחלוק כבוד לנהגי מירוץ, מהנדסים ובכירים שהובילו את בוגטי לאורך שנותיה.

את המכונית רכש לקוח מהמזרח התיכון, שאמנם קיבל גרסה סופר מיוחדת, אך הוא לא היחיד שיכול להתגאות בה (עוד שתיים נמכרו). הכוח בכל אופן נותר זהה לכל בנות משפחת הווירון, כאשר מנוע ה-8.0 ל' 16 צילינדרים מפיק קרוב ל-1,200 כ"ס ומשגר אותה ל-100 קמ"ש ב-2.6 שניות, ועד 413 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית.

"עם הבוגטי ויירון, בוגטי הכתירה את עצמה למותג הבלעדי והיוקרתי ביותר בעולם הרכב", כך וולפגנג שרייבר, האיש שמנווט את בוגטי בשנים האחרונות. עוד הוא מוסיף כי העתיד של בוגטי נסלל על ידי הויירון, והדור הבא של מכוניות העל בהחלט יהיה "יוצא דופן".

למרות שמידי פעם שמטה את התואר "המכונית הסדרתית המהירה בעולם" (מעל 432 קמ"ש), היא הצליחה לשוב ולכבוש אותו פעמים רבות, הן בגרסת הקופה והן בגרסת קבריולה. מאז שנת 2005 קראו עליה תגר דגמים שונים מארה"ב, שוודיה ויפן, אך היא עדיין נחשבת - לפחות בקרב התעשייה, למהירה מכולן.

עוד הרבה על בוגטי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • בוגטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully