וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאט תייצר קרוסאובר קומפקטי

רכב הפנאי של סיאט יתחרה בניסאן קשקאי ודומיו ויבוסס על פלטפורמת הקונצרן החדשה. בכורה? לקראת שנת 2016

סיאט תחבור בקרוב לסגמנט הצומח ביותר בענף הרכב כשהיא תחשוף רכב פנאי קומפקטי בסוף שנת 2015. המותג הספרדי של פולקסווגן נמצא בימים אלה בהכנות קדחתניות לקראת תהליך בריאתו של הקרוסאובר, כשפולקסווגן תתרום את הפלטפורמה וכל שאר הרכיבים כפי שנהוג בקונצרן הרכב הגדול באירופה. בסיאט מקווים שדגם זה יחלץ את המותג מבעיות כלכליות קשות (המפסיד מבין חטיבות הליבה של הקונצרן).

הקרוסאובר החדש יבוסס על פלטפורמת ה-MQB המודולארית של פולקסווגן, וכמו כל דגמי הקונצרן הוא יזכה לקבלת פנים תחרותית במיוחד מקרב מכוניות כמו ניסאן קשקאי החדש, קיה ספורטז', יונדאי IX35 וכל חבריהם לקטגוריה. למרות העימותים שצפויים לו, בסיאט מבטיחים מידות דומות (אורך של כ-4.35 מ' לפחות) ובסיס גלגלים מרווח, תא נוסעים מהודר ואיכותי וכן אבזור מכובד, כך שיהיה מקום לכל 5 הנוסעים בסביבה עשירה ומוקפדת. את המנועים יקבל מכל סדרות הבית, כבראש הרשימה מנוע ה-2.0 ל' TDI הדומיננטי לשוק האירופי בחיבור לתיבות ידניות או DSG.

מבחינת הופעתו, סביר שיחלוק הרבה עם לאון, איביזה וטולדו, וישאב לא מעט גם מרכב הראווה IBX קונספט שהוצג לפני למעלה מ-3 שנים. בזמנו, דווח על אפשרות לקרוסאובר משפחתי שיושק ב-2012 בעקבותיו, אבל סיאט העדיפה להתמקד בדגמים המובילים ולהמתין לתקופה טובה יותר עבור פולקסווגן. בשבועות האחרונים הופעל לחץ כבד מצד סיאט על בכירי הקונצרן, ונראה שכבר בזמן הקרוב ינתן האישור הסופי להתחיל במיזם.

עתידו של רכב הפנאי נראה בהחלט חיובי, לא מעט בזכות סקודה שמפתחת לאחרונה שני דגמים חדשים, אחד מהם הוא רכב פנאי גדול מהיטי שככל הנראה יורכב יחד איתו במפעל משותף. בינתיים, סיאט מבצעת ליטושים אחרונים בדגם סטייל 'אולרואד' (חצי שבילים) לסדרת הלאון החדשה שיושק בתערוכת ז'נבה.

עוד הרבה על סיאט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully