וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: אלפא רומיאו מיטו ב-116 אלף שקל

יבואנית אלפא רומיאו החלה בשיווקה של המיטו טווין איר, עם שתי רמות אבזור ומחיר התחלתי של 116 אלף שקלים

יבואנית אלפא רומיאו לישראל, קבוצת סמל"ת, מרחיבה מעט את משפחת המיטו בארץ עם צירופה של גרסת הטווין-אייר קטנת הנפח להיצע הדגמים הנוכחי. המיטו החדשה שעודכנה קלות תמכר בארץ עם תיבת הילוכים ידנית וצמד רמות אבזור הכוללות גם את מסך התצוגה החדש.

המיטו מצוידת במנוע 0.9 ל' טווין אייר טורבו המפיק הספק מרבי של 105 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-14.5 קג"מ החל מ-2,000 סל"ד. המיטו הצנומה (כ-1 טון) משודכת לתיבת הילוכים 6 מהירויות המאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-11.4 שניות, ועד 184 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הממוצעת שלה עומדת על כ-23 ק"מ לליטר ופליטת ה-CO2 כ-98 גק"מ. כמו כל דגמי המיטו היא כוללת את בורר הנהיגה DNA עם מספר מצבים וכן בקרת עצור וסע לשיפור צריכת הדלק.

אלפא רומיאו מיטו טווין-אייר. אתר יצרן
אלפא רומיאו מיטו טווין-אייר/אתר יצרן

המיטו טווין אייר תמכר בישראל בשתי גרסאות: זגאטו ו-מאסימו. ברשימת האבזור הסטנדרטית, היא כוללת בקרת שמע מקורית עם 6 רמקולים ופיקוד מגלגל ההגה, בלוטות', מחשב דרך, כניסות USB ו-AUX וצג מרכזי 5 אינטש לשליטה על שלל המערכות.

דגם מאסימו היוקרתי ביניהם (כ-122 אלף שקלים), מוסיף חישוקי אלומיניום, משענת יד קדמית, חלונות אחוריים כהים ומושבי בד יוקרתיים. שני הדגמים מקבלים ערכת בטיחות עם 7 כריות אוויר, בקרות יציבות ובלימה וצלחו את מבחני הריסוק באירופה עם 5 כוכבים מלאים.

ניר בן שלמה מנהל חטיבת הרכבים הפרטיים בסמל"ת: "לאחר מו"מ ארוך עם היצרן האיטלקי סימנו באלפא רומיאו יעד חדש: להשיק מוצר פרימיום במחיר כניסה אטרקטיבי על מנת להביא קהלים חדשים ומגוונים שטרם חוו אלפא רומיאו וזהו חלומם, אני מאמין שבאמצעות הגרסה החדשה הזו (2014) נוכל להכפיל את כמות המכירות של המיטו ולהביא מאות לקוחות חדשים שייהנו ממוצר מנצח בעל מאפיינים טכניים מצוינים ותצרוכת דלק מהטובות שיש בשוק הישראלי וכל זאת תחת ערכים המיוחדים של אלפא רומיאו."

אלפא רומיאו מיטו טווין-אייר. אתר יצרן
אלפא רומיאו מיטו טווין-אייר/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully