וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי שדרות והסביבה ישתמשו ברכבת בחינם

החל מיום רביעי הבא יוכלו תושבי שדרות והרשויות באזור לנסוע ברכבת בחינם לתקופה של שלושה חודשים

שר התחבורה ישראל כץ הכריז היום (שלישי) כי החל מיום רביעי הבא יוכלו תושבי הדרום בעיר שדרות, אופקים, נתיבות והסביבה הקרובה, לנסוע ברכבת ללא תשלום למשך תקופה מוגבלת של שלושה חודשים. זאת לדבריו, על מנת לעודד את הסטודנטים להשתמש ברכבת בתקופת ההרצה ולקרב את הפריפריה למרכז.

משך הנסיעה ברכבת משדרות לתל-אביב יארך כשעה בלבד ("רכבת אקספרס"), ותושבי הדרום יורשו לנסוע ברכבת לכל מקום בארץ ובחזרה. בין הזכאים להתשמש ברכבת יהיו גם סטודנטים ממכללת ספיר, תושבי שדות נגב, שער הנגב, מרחבים, אשכול ובני שמעון.

לדברי משרד התחבורה, הנסיעה תתאפשר בהצגת כרטיס רב קו מיוחד ומטען שיונפק בתחנת הרכבת בשדרות. "מתן אפשרות נסיעה ללא תשלום ברכבת לתושבי שדרות והסביבה, נועדה לעודד את התושבים והסטודנטים הלומדים באזור להשתמש בשירותי הרכבת בתקופת ההרצה שלה ולסגל לעצמם הרגלי נסיעה ברכבת ובכך לגרום להם להעדיף את השימוש ברכבת על פני הרכב הפרטי", כך השר כץ.

תחנת הרכבת שהוקמה בשדרות בעלות של 50 מיליון שקלים, היא התחנה הראשונה בארץ הממוגנת נגד התקפות טילים. במקום כ-400 מקומות חנייה, טרמינל חדיש ושבילי אופניים והולכי רגל באורך קילומטר המתחברים למכללת ספיר.

השר כץ מוסיף כי בשנת 2014 יחוברו נתיבות ואפיקים לרשת המסילות הארצית במסגרת מיזם תשתיות שנאמד ב-2 מיליארד שקלים.

עוד חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully