וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה: הניסאן GT-R של פול ווקר

הסקייליין GT-R של כוכב מהיר ועצבני המנוח, פול ווקר, תוצע במכירה מיוחדת במחיר התחלתי של מיליון יורו

זמן לא רב לאחר שהוליווד והעולם נפרדו מכוכב סדרת סרטי "מהיר ועצבני" פול ווקר, שנהרג בתאונת דרכים בלוס אנגל'ס, החליטו בחברת השיפורים והקלאסיקה GT-A אינטרנשיונל הגרמנית, להציע למכירה את אחת מהכוכבות הגדולות של מהיר ועצבני 4, מכונית הניסאן סקייליין GT-R.

הסקייליין הכחולה מסדרת ה-GT-R R34 עונדת תג מחיר התחלתי של מיליון יורו (כ-5 מיליון שקלים), ובחברה שבבעלותה המכונית כבר מספר שנים מציינים כי המחיר המקורי אמנם היה גבוה (440 אלף דולרים), אך לאחר מותו של ווקר הוגשו מספר הצעות שקשה היה להתעלם מהן, ולכן הוחלט שאם יגיע הלקוח המתאים - היא תעבור יד.

פול ווקר ומכונית הניסאן סקיילין Gt-R. imdb
פול ווקר, מתוך מהיר ועצבני 4/imdb

הסרט הרביעי יצא בשנת 2009, כך שהמכונית חוגגת כעת קרוב ל-5 שנים על הכביש (או במאגרי האפסנה בחלק מזמנה). במסגרת הצילומים, נהג במכונית פול ווקר בעצמו (שגילם את בריאן אוקונר) במקטעים מסוימים בהם המכונית חצתה את מעבר הגבול למקסיקו (אם כי הוא ביצע לא מעט מהפעלולים בכל סרטיו).

בשלב כלשהו בשנת 2010, היא הועברה לאספן מכוניות פרטי מניו-יורק, ומשם הגיעה לחברת GT-A אינטרשיונל. הדבר שמבדיל אותה מכל מכונית אחרת שעברה כיול בסדנה, מלבד הייחוס למהיר ועצבני, הוא היותה מכונית משופרת בכבדות, ויותר מזה - פעילה וחוקית לכבישים.

תחת מכסה המנוע שוכנת חטיבת כוח עצבנית בהחלט, כשלזו נפח 2.6 ל' טורבו כפול 6 צילינדרים עם 543 כ"ס המעבירה את העוצמה לגלגלים באמצעות תיבת 6 הילוכים ידנית. החברה לא פרסמה נתוני מיאוץ או מהירות מרבית, אבל אפשר לשער שהמספרים גובלים במדע בדיוני. מד האוץ, מורה על 6,000 קילומטרים בלבד.

בנוסף לכך, היא כוללת בודי קיט של NISMO, חישוקי 19 אינטש של VOLK, סט בלימה עם 6 בוכנות לקליפר מלפנים ו-4 בוכנות מאחור, ובתא הנוסעים תצוגה עלית מיוחדת ומערכת שמע של סוני. למעריצים מושבעים, עם הרבה כסף בכיסים.

פול ווקר נהרג בתאונת דרכים
סדנת GT-A אינטרנשיונל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully