וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונסיומר ריפורטס: טויוטה פריוס הכי משתלמת

הירחון האמריקני בחן 200 כלי רכב ובחר את טויטה פריוס כמכונית בעלת התמורה הגבוהה ביותר ביחס לדולר. "שילוב נכון של ביצועים ושימושיות"

בפעם השנייה ברציפות זכתה טויוטה פריוס בניקוד הגבוה ביותר שמעניק ירחון הצרכנות המוערך 'קונסיומר ריפורטרס' במסגרת מבחני סוף השנה, כך הכריזו עורכי המבחנים בסוף השבוע האחרון. ההיברידית הפופולרית הקדימה את הונדה ג'אז שסיימה במקום השני הכללי, כשסובארו לגאסי 2.5 ל' גורפת את מרב הנקודות כדי להבטיח את זכייתה בקטגורית המשפחתיות הגדולות.

קונסיומר מדווחים כי הפריוס שמחירה בארה"ב עומד על קצת פחות מ-30 אלף דולרים, הפגינה שילוב של תכונות מבוקשות שעומדות בראש סדר העדיפויות של הצרכן המשפחתי. "יש לה את הקומבינציה הנכונה של ביצועים, אמינות ואחזקה נמוכה לאורך 5 שנות בעלות, הנאמדת ב-47 סנט לכל מייל", כך לדברם.

כדי לשקלל את יכולותיה, קונסיומר ביצעו מבחנים ביותר מ-200 מכוניות שנמכרו בשווקים בשנה האחרונה ומדדו היבטים ביחס ישיר לקבוצה. כמעט המכוניות שעברו תחת קונסיומר מצוידות תיבת הילוכים אוטומטית, למעט מספר מועט של כלי רכב בעלי אופי "אירופי" יותר.

את המקום השלישי ברשימה הכללית מאכלסת סיון (מותג הצעירים של טויוטה), אחריה סובארו פורסטר, פולקסווגן גולף, טויוטה קורולה, פולקסווגן גולף TDI ידנית, הונדה סיוויק EX, הונדה סיוויק הייבריד וסובארו אימפרזה פרמיום.

בקרב המכוניות שאינן מומלצות מככבות בעיקר מכוניות יוקרה וגזלניות בנזין, בהן ב.מ.וו 750, קדילאק אסקלייד, פורד אקספלורר V6, מספר מכוניות של לינקולן (חטיבה בקרב פורד), פורד F-250 וכן ניסאן פת'פיינדר.

"אנחנו מאמינים שהתמורה הטובה ביותר אינה מה אתה מוציא, אלא מה אתה מקבל בתמורה לכספך", כך מסבירים העורכים. "מכוניות בעלות ביצועים טובים ושאינן קועות את הארנק במובנים של אחזקה, מייצגות את התמורה ההולמת ביותר לדולר. אם מסתכלים על השוק מלמעלה - מכוניות סדאן וקומפקטיות הן המומלצות ביותר".

עוד הרבה חדשות בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully