וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וספה סגויי: קלאסיקה עירונית

חברת בל ובל הספרדית מציגה את הוספה סגויי, כלי רכב עצמאי מבוסס טכנולוגיה עדכנית במחווה לקטנוע הקלאסי. המחיר? די הוגן

על זה לא חשב ממציא הסווגי המנוח דין קיימן. חברת 'בל ובל' שהוקמה בספרד השיקה במהלך השבוע האחרון כלי עצמאי בשם זירו סקוטר שמבוסס על רעיון שדומה לסגווי אבל מעוצב כמו חצי וספה. הטכנולוגיה עצמה נלקחה מכלי רכב מתחרה שקרוי 'אליט WE' - לא סגווי כאמור, אלא כלי שעושה שימוש באותו רעיון - גלגלים חשמליים עם בקרת ייצוב ממוחשבת (ג'יירו).

הזירו סקוטר מורכב על פי הזמנה מראש בעבודת יד, ומחירו עומד בספרד על כ-3,000 יורו (15 אלף שקלים). אפשר לאבזר אותו על פי טעם הלקוח, כך שמלבד גוון כחול ניתן לטבול אותו בכל צבע שרק תחפצו בו, לעטוף את פנים המשטח בדיפונים מיוחדים (כולל גוון דמוי עץ), דקורציות שונות ומשונות, כיתובים ולוגואים - אם אתם רוצים לנצלו למטרת קידום מכירות.

כמו הסגווי, נדרשת הסתגלות קצרה להתנייד בזירו סקוטר ולהבין את ביצועיו - עשר דקות על פי הוגיו, ומצד לקוחות שהתנסו בסקוטר החשמלי זה בהחלט פרק זמן ארוך דיו כדי ללמוד להתרגל לכל יכולותיו. הוא גם אינו כבד במיוחד, שכן משקלו עומד על 130 קילוגרמים.

הכוח החשמלי של הזירו סקוטר וספה מאפשר לו להגיע למהירות מרבית של 20 קמ"ש, והטווח הזמין המקסימלי הוא 30 קילומטרים, עד שנדרשת טעינה מרשת החשמל שאורכת מספר שעות. בנוסף לכך, בל ובל טוענת שהוא גם מסוגל לטפס לזוויות של 30 מעלות ורמת השיכוך שלו מרשימה למדיי, דבר שאמור לשמור על הרוכב מפני חבטות קשות אם הוא מגיע לאיזורים בעלי סלילה בלתי סלחנית.

מבחינת המחיר, ובכן כפי שצויין תדרשו לשלם בתמורה לזירו סקוטר כ-2,899 יורו, שזה בערך המחיר שתשאירו עבור קטנוע אמיתי ומשומש של וספה באירופה, מינוס עיצובו יוצא הדופן של הזירו והמנוע החרישי שימשוך אליכם הרבה יותר מתעניינים. הוא מותר לשימוש ממשקל של כ-50 ק"ג ועד כ-100 ק"ג לערך.

אף אחד בחברה הספרדית אינו בא לקרוא תגר על הסגויי כמובן, אלא להציע אלטרנטיבה לנסיעה קצרה בערים שמגיעה עם ערך מוסף בבעלות על כלי רכב מנקר עיניים ומדליק.

סגויי וספה. אתר יצרן
סגויי וספה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully