וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: 8 הרוגים

שמונה בני אדם נהרגו השבוע בשמונה תאונות דרכים קטלניות שאירעו על כבישי ישראל. מתחילת השנה: 294 הרוגים

שבוע קטלני בכבישים. 8 בני אדם נהרגו השבוע (15/12/21/12/13) בשמונה תאונות דרכים קטלניות שאירעו ברחבי ישראל, כך עולה היום (א') מדו"ח המתפרסם על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. מתחילת חודש דצמבר נהרגו 17 בני אדם, לעומת 15 בתקופה המקבילה אשתקד.

ב-18 בחודש, נהרג נהג רכב פרטי כבן 75 לאחר שהחליק בשדרות האלוף עוזי נרקיס בירושלים. הנהג פגע בגדר בטון והתהפך כתוצאה מרטיבות השלגים על הכביש.

בתאונה בה היו מעורבים אופנוע ורכב פרטי ברחוב משה סנה ברמת השרון, נהרג רוכב האופנוע, צעיר בשנות ה-20 לחייו. יממה לאחר מכן, בשעות הצהריים אירעה תאונה דומה בחולון ,רחוב המלאכה\ שגבתה את חייו של רוכב האופנוע, גבר כבן 35.

כמה שעות מאוחר יותר נדרס למוות הקורבן ה-18 בציר "המוות" בז'בוטינסקי בעקבות פגיעה מאוטובוס. על פי השערות שונות, עולה כי הולך הרגל, אדם כבן 60, לא ציית לרמזור אדום וחצה את הכביש.

בתאונה קטלנית על כביש 1 ביום שישי, בה היו מעורבים 3 כלי רכב, נהרג אדם כבן 35 לאחר שרכב שסטה לשוליים גרם לתאונה עם רכב שעמד בצד הדרך. בשעות אחה"צ נדרס למוות הולך רגל שנפגע ממכונית פרטית בשדרות ירושלים באשדוד.

אמש נהרג נער רכוב על חמור, כבן 13 שנדרס על ידי רכב מסחרי בירושלים. בכפר קאסם נהרג צעיר כבן 17 שהתנגש עם רכבו במשאית חונה בצד הדרך.

למניין ההרוגים נוסף השבוע הולך רגל כבן 24 שנפטר מפצעיו בתאונה שאירעה ליד בסיס תל נוף בכביש 40.

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, עומד מספר ההרוגים מתחילת השנה על 294 בני אדם, עלייה של 4% לעומת השנה הקודמת. מתוכם, 89 הולכי רגל (ירידה של 2%) ו-47 רוכבי אופנועים (עלייה של 21%). מקום המדינה, נהרגו בתאונות דרכים קטלניות 31,901 בני אדם, מהם 4,946 ילדים ובני נוער.

עוד חדשות בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully