וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרופ טופ: פולקסווגן גולף קרמן קבריולה

פולקסווגן חולקת כבוד לסדנת קרמן עם מהדורה מיוחדת של גולף דור 7 קבריולה. לשמרנים חובבי אספנות

פולקסווגן גולף החדשה התבססה היטב בשנה האחרונה כדי שהקונצרן הגרמני יוכל למכור מהדורות ייחודיות לקהל הלקוחות שלו. ואכן, בשבועות הקרובים תחל חטיבת הפרטיות של מותג פולקסווגן לקבל הזמנות בתמורה לכ-35 אלף יורו (תלוי בגרסת המנוע) עבור גולף שתוכננה (עיצובית) על ידי יוצאי סדנת קרמן הוותיקה, או בשמה המלא: גולף קבריולה קרמן.

השותפות בין קרמן ופולקסווגן קמה בימי החיפושית אי שם בתחילת שנות ה-50, כך שהרומן נמשך למעלה מ-60 שנה ולכל אורכן הופצו לציבור גרסאות מנקרות עיניים, בהן הקרמן גיהה ספורט קופה וכן מהדורות שיקיות כמו החיפושית קבריולה של שנות ה-80. בימי התהילה שלה, קרמן הייתה סדנת הרכב הגדולה ביותר בגרמניה, ורקמה מיזמים עם פורשה, מרצדס, רנו וקרייזלר. אולם, בשנת 2009 פשטה רגל ומכרה את אחזקותיה לפולקסווגן וכמה חברות נוספות.

פולקסווגן גולף קבריולה קרמן גיהה. אתר יצרן
פולקסווגן גולף קבריולה קרמן/אתר יצרן

הגולף דור 7 היא למעשה מחווה עבור קרמן, ורק חלק קטן מהאנשים שעבדו בסדנה נגעו בגרסה המוצגת כאן. היא כוללת נגיעות כרום מיוחדות לאורך הפרופיל ובחיבורי תא הפנים, בתי התאורה והשבכה הקדמית, וכן התווספו להיצע חישוקי 17 אינטש (פורטו) ובתא הנוסעים מושבים עוטים אלקנטרה, גלגל הגה מצופה עור, ידית הילוכים עור, תפירות אפרפרות מסביב ולוחיות עם מותג 'קרמן' מוטבעות עליהן. מערכת שמע משובחת, מסיט רוח ובקרת חניה אוטומטית מגיעות כסטנדרט.

את המנועים אפשר לבחור מתוך המאגר הקיים, משמע יחידות ה-TSI המסורתיות בהספקים שיגיעו עד כ-160 כ"ס לערך בחיבור לתיבות DSG. המחירים גבוהים בשיעור של כ-3,000 יורו מגרסת הגולף קבריולה הרגילה. לא משהו שנראה בישראל באופן סדיר, אבל תמיד יש ערוצים חלופיים.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

פולקסווגן גולף קבריולה קרמן גיהה. אתר יצרן
פולקסווגן גולף קבריולה קרמן גיהה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully