וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי אטראז' סדאן הושקה הישראל

מיצובישי אטראז' הושקה רשמית בישראל. היא מציעה תא נוסעים מרווח, תא מטען גדול וארבע רמות מחיר, החל מ-88,900 ועד 94,900 שקל

אתר יצרן

מיצובישי ממשיכה להרחיב את היצע הדגמים בישראל וכעת משיקה כלמוביל היבואנית את האטראז' של החברה. האטראז' הנה גרסת סדאן חדשה בשוק המקומי שנכנסת בין המשפחתיות הקונבנציונליות למכוניות הסופר מיני. דגם סדאן זה (4 דלתות) מציע מרווח פנימי נדיב לארבעה נוסעים מבוגרים למרות אורך כללי של 424.5 ס"מ ובסיס גלגלים של 252 ס"מ. גם תא המטען נדיב במיוחד בנפח של 450 ליטר.

בחזיתה של האטראז' מוצע מנוע בנזין בנפח 1.2 ליטר 3 צילינדרים אשר מפיק 80 כ"ס ב-6,000 סל"ד וכן 10.8 קג"מ ב-4,000 סל"ד. עם שידוך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה (גם בידנית) ומשקל כללי נמוך של 945 ק"ג, צריכת הדלק הממוצעת המוצהרת היא 20.4 קילומטרים לכל ליטר. הביצועים צנועים ומדברים על 13.3 שניות להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש.

מבחינת האבזור, רמתה הבכירה של האטראז', שצפויה גם להיות הפופולארית ביותר, מציעה רשימה נדיבה יחסית שכוללת בעיקר 6 כריות אוויר עם יכולת ביטול במושב הקדמי, כל בקרות הבטיחות האלקטרוניות לייציבות ואחיזה, מפתח חכם שמאפשר כניסה קלה לרכב והתנעה באמצעות מתג בלבד, בקרת מולטימדיה (סטנדרטית בכל הגרסאות), בקרת אקלים, חישני תאורה וגשם, חישוקים קלים, בקרת לחץ אוויר בצמיגים, מצלמת רוורס ועוד.

מיצובישי אטראז תוצע בישראל בשתי רמות אבזור, כך שעם הבחירה בין תיבה אוטומטית לידנית, ישנן ארבע רמות מחיר. רמת הבסיס (אינווייט) עם תיבה ידנית תעלה 88,900 שקל. תיבה אוטומטית באותה רמת אבזור תעלה 93,900 שקל. רמת האבזור הבכירה (אינסטייל) עם תיבה ידנית תעלה 89,900 שקל ועם תיבה אוטומטית תתבקשו לשלם 94,900 שקל.

מבחן למיצובישי אטראז' תוכלו למצוא כאן בוואלה! רכב בקרוב

עוד על מיצובישי בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? כדאי שתבקרו כאן

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

מיצובישי אטרג' בישראל. קובי ליאני
מיצובישי אטרג' בישראל/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully