וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט 500 שימושית במקום פונטו

פיאט מאשרת סופית כי תייצר גרסת 5 דלתות למיני הפופולרית 500 עם הצגה רשמית במסגרת תערוכת ז'נבה. "היא תבוא במקומה של פונטו"

פיאט 500 תתרחב בקרוב עם גרסת 5 דלתות שימושית, כך על פי פרסומים של כלי התקשורת באיטליה. החברה האיטלקית שהציגה את ה-500 המחודשת לפני קרוב לעשר שנים מדווחת כי המרכב החדש יצטרף למשפחה במחצית הראשונה של 2015, אז כבר ימצא תחרות מול מיני קופר במרכב דומה, אשר תושק מעט לפניה.

מבחינה עיצובית תחלוק ה-500 את המאפיינים הרטרו קלאסיים של הדגם העדכני, אולם פיאט שוקלת לשנות מעט את השבכה הקדמית ויחידות התאורה האחוריות על מנת לבדלה גם אם במעט מיתר בנות ביתה. מעצבי פיאט יעבו את קורות A וכן ישוו לה מראה אגרסיבי יותר מבעבר.

ה-500 השימושית נכללת באסטרטגיה החדשה של פיאט, על פיה תזרים 12.4 מיליארד דולר בקו מוצרים חדש שיתפרש גם בארה"ב. כיום נמכרת ה-500 בלא פחות מ-7 מרכבים שונים, בהם טורבו, קבריולה, מיניוואן ומהדורות של מותג אבארת', אך בקרוב יהיה גם רכב פנאי בשם 500X וכן ה-500L עם 7 מושבים.

מעצב העל של פיאט, לורנצו רמצ'יוטי, אומר שהעתיד של פיאט 500 יתרחב לשני קווים נפרדים: "ה-500 הרגילה תמשיך ותוליד גרסאות יוקרתיות ואופנתיות, לצד הפנדה העממית, אבל המרכב הפרקטי של ה-500 למעשה יחליף את הפונטו בת ה-20 ומשהו שנים". כזכור, פיאט הודיעה על כוונתה לוותר על הפונטו לאחרונה.

פיאט מנסה כבר מספר שנים למצוא את הנוסחה שתחזיר אותה למרכז קבוצת הסופר מינ,י נוכח התחרות החזקה מצד כל היצרניות המובילות (פורד, רנו, פולקסווגן וכו'). ספק אם ה-500 תהיה הפתרון עבורם, כך שהיא בהחלט תאלץ להסתמך על ארסנל דגמים שינפק עבורה רווחים.

עוד הרבה על פיאט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully