וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונית השנה של וואלה! רכב: מרצדס S קלאס

אלפי גולשי וואלה! רכב הקליקו במשאל המסכם והכתירו את מרצדס S קלאס למכונית השנה 2013. את המקום השני חולקות טויוטה ופרארי ומאזדה במקום השלישי

אתר יצרן

צילום: יצרן

בדיימלר ידעו היטב על מה הם מדברים כשהכריזו שמרצדס S קלאס היא "המכונית הטובה ביותר בעולם". גם גולשי וואלה! רכב הקליקו על ספינת הפאר הטכנולוגית של מרצדס והעניקו לה את המקום הראשון בתחרות גמר מכונית השנה 2013. מרצדס קיבלה 18% מהקולות שלכם והותירה את רוב מתחרותיה הרחק מאחור.

הבחירה במרצדס S קלאס היא אולי מוצדקת יותר מבחירה בפרארי למשל, שכן הלימוזינה הגרמנית חנכה פתרונות בטיחותיים יוצאי דופן ומערכות נהיגה אוטומטיות חדשניות שטרם נראו בכלי רכב סדרתיים בשנה האחרונה. יחד עם זאת, ראוי לציין גם את המקום השני (14%) לו שותפות טויטה קורולה ופרארי 458, כשהראשונה הצליחה השנה להפגין יכולת דומיננטית במבחני המשפחתיות והאיטלקיה סגרה עונה עם גרסת ספורט קיצונית, על אף גילה "המתקדם".

את המקום השלישי גרפה מאזדה 6, שהיא עדיין ולמרות גסיסת קטגורית המשפחתיות הגדולות, המכונית הנבחרת בקרב המנהלים. אחריה מדורגת המכונית הנמכרת ביותר בישראל, קיה פיקנטו, שזכתה ל-11% מהקולות שלכם, בעוד מזרטי גיבלי - המכונית שהחדירה את המותג לקטגוריות הסלון קיבלה 9%.

רנו קליאו סוגרת את החמישיה הראשונה עם 7% מכובדים בהחלט, בהתחשב בכך שבשנים האחרונות כלל לא העפילה לשלבי הגמר. זוכת השנה שעברה מאזדה CX-5 סיימה עם 5% מקולות הגולשים, ואחריה ניסאן 370Z עם 4%, ג'יפ רנגלר 3% ופורד S מקס 2%.

וואלה! רכב מאחלים לכל הגולשים שנה אזרחית מוצלחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully