וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: טויוטה לנד קרוזר החדש

יוניון מוטורס החלה בשיווקו של רכב השטח לנד קרוזר 2014 לאחר מתיחת פנים קלה ושדרוג תא הנוסעים. אין שינוי ביחידות הכוח. המחיר, החל מ-299 אלף שקלים

טויוטה לנד קרוזר פרסומת/טויוטה

יבואנית דגמי טויוטה לישראל יוניון מוטורס הכריזה היום (רביעי) על תחילת המכירות לדגם 2014 של רכב השטח טויוטה לנד קרוזר. הלנד קרוזר מגיע לישראל אחרי מקצה שיפורים קטן המתמקד בעיקר בעיצובו החיצוני ויותר במראה הפנימי, כאשר מתחת למכסה המנוע לא חלו שינויים.

הלנד קרוזר, מבכירי רכבי השטח בישראל, זוכה לרענון חזותי שמעבד מחדש את המראה המוכר. טויוטה השוותה לו שבכה קדמית מעודכנת עם בתי תאורה מחודשים וכך גם מאחור כדי לבדלו מהדגם טרום מתיחת הפנים.

הלנד קרוזר החדש יימכר בישראל עם מנוע 3.0 ל' טורבו דיזל בהספק של 190 כ"ס ו-42.8 קג"מ. החיבור הוא לתיבת הילוכים אוטומטית עם 5 מהיריות המאיצה אותו ל-100 קמ"ש ב-11 שניות ומניבה צריכת דלק ממוצעת של 12.3 ק"מ לליטר בדגם הארוך.

את השינוי היותר מהותי אפשר למצוא בחלל הפנים. טויוטה שדרגה את הקונסולה הקדמית באיכות ובדיפונים, ובמרכז השתילה את מערכת טויוטה טאץ' 2 בעלת מסך צבעוני גדול 7 אינטש. דרך התפריטים ניתן לשלוט על מגוון מערכות, בהן בקרת שמע עם 9 רמקולים, חיבור בלוטות' לטלפון הסלולרי, כניסת USB, מצלמת רוורס מקורית ובדגם הארוך גם מושבים חשמליים עם חימום. המפרט הבטיחותי כולל 7 כריות אוויר, בקרת יציבות, בלימה, בקרת אחיזה אקטיבית, משיכה, מדרון ועוד.

המחירים ללנד קרוזר 2014:

* דיזל קצר, רמת גימור סלקט: 300,000 שקלים

* דיזל ארוך, רמת גימור סלקט: 350,000 שקלים

* דיזל ארוך, רמת גימור לאקצ'רי: 370,000 שקלים

ביוניון מוטורס מציינים כי עד היום נמכרו בארץ 17 אלף דגמי לנד קרוזר. בחברה מעריכים שמהדגם החדש יימסרו כ-800 עותקים בשנה הקרובה.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully