וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה תחשוף מכונית ספורט חדשה

קיה תציג בדטרויט מכונית ספורט רעיונית בסידור של 2+2 עם מנוע עוצמתי, מראה קרבי והבטחה לביצועי כביש מרשימים. האם מכאן תצא הרודסטר העממית?

מרכז העיצוב של קיה בקליפורניה פיתח רכב ראווה חדש בשם GT4 שאמור להוות סנונית ראשונה לדגמים ספורטיביים שישווק היצרן הדרום קוריאני בשנתיים הבאות. תערוכת דטרויט תארח את מכונית הקונספט כשהיא בגרסת אב-טיפוס ומהפרטים שיוצאים מהמטה המרכזי בקוריאה, מדובר במכונית שנושאת בקרביה טכנולוגיות חדישות ויכולות מפתיעות.

קיה GT4 קונספט. אתר יצרן
קיה GT4 קונספט/אתר יצרן

מהפרומו הקצרצר והמאויר שמפרסמת קיה, עולה כי מעצב העל פטר שרייר נשאר נאמן ליצירות שכבשו את העולם ותכנן את ה-GT4 עם חרטום הנמר המוכר שלו, אך נטה יותר לסגנון אמריקני כשהמשיך לכוון המבנה הכללי. הפרונט נמוך מאוד, כולל ספליטר עם תרכובות קרבון (סיבי פחמן), בתי הגלגלים רחוקים מבסיס השלדה והצמיגים יהיו רחבים ודביקים בתוכם חישוקי 20 אינטש.

ה-GT4, שתהיה מבוססת על הנעה אחורית, נעזרת בחטיבת כוח חזקה עם 320 כ"ס לערך שנסחטים מ-2.0 ל' טורבו - ובקיה מבטיחים שהמכונית תתגמל הנהג עם "ביצועים מעולים על הכביש הציבורי והמסלול התחרותי".

קיה דנה במכוניות ספורט שנים ארוכות, וב-2011 אף הציגה דגמים כמו ה-GT קופה. בחודשים האחרונים היא החלה להעריך אם יהיה מקום למכונית ספורט עממית, מתחרה ישירה למאזדה MX5, ובהחלט ייתכן שה-GT4 היא קדימון אחד אפשרי לתשובה הקוריאנית לרודסטר היפנית.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully