וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאט לאון קופרה נחשפה: 280 כ"ס

הלאון קופרה הקרבית מצוידת במנוע 2.0 ל' טורבו בעל תפוקה מרבית של 280 כ"ס ותיבה ידנית או רובוטית. בישראל בהמשך השנה

מספר חודשים טרם הופעתה בתערוכת ז'נבה, וקצת לפני שנפגוש אותה בחודש הבא, סיאט חשפה את הגרסה החזקה ביותר של הלאון החדשה: קופרה. המהדורה האתלטית של הקומפקטית מספרד תוצע בשני מרכבים, קופה (SC) וחמש דלתות, מנוע 2.0 ל' טורבו, תיבה ידנית או רובוטית והרבה תוספות וקישוטים לחובבי רוח המירוצים הלטינית.

הלאון החדשה כבר הוכיחה בגרסתה הבסיסית ובמבחן הדרכים שהיא מכונית מוכשרת ומהנה, כך שבהחלט יש למה לצפות מאחותה חמומת המזג שהתחזקה ב-20 כ"ס על פני הדגם היוצא. הקופרה תמכר למעשה בגרסת "כניסה" בתצורת קופה SC עם מנוע מופחת כוח בעל 265 כ"ס, אבל בסיאט מבטיחים ביצועים תואמים לגרסת ה-280 כ"ס בין אם בתיבה ידנית או ברובוטית.

מנוע ה-TSI מחלץ מומנט של 35.7 קג"מ המושגים מטווח של 1,750 סל"ד. בגרסה זו השידוך יהיה לתיבת DSG רובוטית כפולת מצמדים 7 מהירויות, שתאיץ את הלאון קופרה ל-100 קמ"ש ב-5.7-5.8 שניות ועד מהירות מרבית מבוקרת אלקטרונית של 253 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת תעמוד על כ-15.6 ק"מ לליטר.

הלאון חמושה במגוון מערכות שתסייענה לנהג לתרגם את העוצמה לכביש במלואה, בהן בקרת יציבות מתקדמת עם מספר מצבי ניתוק, דפרנציאל מוגבל החלקה, בקרת היגוי חדה יותר, מערכת מתלים מוקשחת עם בקרת DCC, בלמים גדולים ועוד. משקלה גם הופחת ביחס ללאון קופרה הקודמת בכ-60 קילוגרמים.

מהצד הקוסמטי, הלאון מקבלת חישוקי 18 אינטש, לוגואים של 'קופרה', פגוש אגרסיבי ומערכת פליטה עם ממברנות להעצמת הצלילים בתא הנוסעים. שם אגב אפשר למצוא מושבים ספורטיביים, נגיעות כרום, דיפוני עור ואלקנטרה, דוושות אלומיניום ומערכות בידור משודרגות מעט.

הלאון נמכרת באירופה במחיר התחלתי של 25 אלף יורו (כ-120 אלף שקלים). מיבואנית סיאט לישראל 'צמפיון מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי הלאון קופרה החדשה תגיע לארץ במחצית הראשונה של השנה.

סיאט לאון החדשה במבחן דרכים

עוד הרבה על סיאט בוואלה! רכב

סיאט לאון קופרה. אתר יצרן
סיאט לאון קופרה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully