וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכונית הבטוחה ביותר ב-2013: קורוס 3 סדאן

המכונית המשפחתית שפותחה בשיתוף החברה לישראל גרפה את הציון המרבי בקבוצתה. גם לקסוס IS מצטיינת יחד עם ג'יפ צ'ירוקי ומזרטי גיבלי

מכון הריסוק האירופי Euro-Ncap פרסם היום את רשימת מצטיינות הבטיחות שלו לשנת 2013, שהצליחו לקטוף חמישה כוכבי ריסוק וניקוד מרבי בכל המבחנים שבוצעו. 33 כלי רכב בחן השנה המכון ב-7 קריטריונים שונים, החל מעמידות תא קדמי, הגנה על ילדים, הולכי רגל ובקרות אלקטרוניות ועוד.

מתוך הממצאים של המכון, עולה כי המכונית הבטיחותית ביותר בקטגורית המשפחתיות היתה קורוס 3 סדאן. הסינית שפותחה יחד עם החברה לישראל הצליחה להפתיע את מיטב קברניטי הענף באירופה כשצברה 5 כוכבים, ו-88% בשקלול הכללי - מהציון הגבוה ביותר אי פעם שהעונק למכונית במסגרת המבחנים.

מיכאל ואן ריטיגן, מנהל המכון החמיא לקורוס על ההישגים: "אנו מברכים את קורוס על ההצלחה. היא השיגה את הניקוד הטוב ביותר בקטגורית המשפחתיות הקומפקטיות וזה בהחלט מרשים למכונית סינית". לכך הוסיף גם סגן נשיא קורוס ולקר שטיינושר: "זו הייתה מטרתנו מהרגע הראשון - להגיע להישגים לא רק בביצועים אלא גם בבטיחות".

המתכונת החדשה ב-2013 אילצה את היצרניות לעמוד במבחנים קשים יותר. דגשים ניתנו לבטיחות על ילדים, הנגשת התקנת מושבי ילדים ובקרות אקטיביות. בשנה הבאה אומר רייטיגין, תבחנה המכוניות גם על פי אמצעים מתקדמים, בהם בקרת בלימה אוטומטית, סטייה מנתיב ועוד. "כך אנחנו נגרום ליצרני הרכב לאמץ את הטכנולוגיות בכל המכוניות ונפחית את הסיכוי לתאונות דרכים קטלניות".

בין שאר המצטיינות של השנה האחרונה, גם רנו זואי - הסופר מיני החשמלית שחלקה את הניקוד יחד עם מכונית הספורט-סדאן ההיברידת לקסוס IS300. בקטגורית שטח קטף את הנצחון ג'יפ צ'ירוקי ובקבוצת המסחריות פורד טורנאו קונקט החדש. מזרטי גיבלי היא מכונית הסאלון הבטוחה ביותר ב-2013.

עוד הרבה מבחני ריסוק בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully