וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקנה: פולקסווגן חיפושית בגרסת שטח קלה

החיפושית המודרנית תזכה למהדורת פנאי מעוצבת, יכולת עבירות גבולית ומנוע שנשלף מהגולף GTI. על הכבישים ב-2015

פולקסווגן שחררה שני איורים למכונית פנאי חדשה שמבוססת על החיפושית: DUNE קונספט. על פי דיווח של מגזין הרכב הגרמני 'אוטו בילד' הדגם כבר קיבל אור ירוק מחטיבת הפרטיות של הקונצרן, ולפיכך יזכה לטעום אספלט וחולות כבר בשנה הבאה. את מכונית הראווה תוכלו לראות בתערוכת ז'נבה אם תבקרו באירופה לקראת פסח או השבוע בתערוכת דטרויט.

ה-DUNE ביטל מבוססת כאמור על החיפושית, אך לובשת מלתחה חיצונית מובדלת לצרכי שימוש בשבילים ובשלוליות. המכונית נועלת חישוקי 19 אינטש מעוצבים, מיגונים מסביב לפגושים ותחת המרכב, סינר קדמי ואחורי, דיפוני אלומיניום וצמיגים המותאים לנסיעה בשטח הקל.

פולקסווגן חיפושית DUNE קונספט. אתר יצרן
פולקסווגן חיפושית DUNE קונספט/אתר יצרן

גם תא הנוסעים יהיה מובחן בהשוואה לחיפושית. פולקסווגן התמקדה בפרטים קטנים שיהפכו את הקבינה לחוויה שונה מזו של החיפושית הרגילה. בין השאר יהיו בחלל הפנים מושבי ספורט חובקים בתפירה מיוחדת, מערכת שמע מתקדמת (כנראה דור חדש) עם צג 7.7 אינטש וריפודים מהודרים.

את הכוח תקבל חיפושית החולות מפולקסווגן גולף GTI. העוצמה תעמוד על כ-222 כ"ס ממנוע ה-2.0 ל' טורבו בחיבור אל תיבת הילוכים רובוטית DSG עם 7 הילוכים ופיקוד מגלגל ההגה. מערכת ההנעה הכפולה תאיץ ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות ועד מהירות של כ-240 קמ"ש.

פולקסווגן חיפושית DUNE קונספט. אתר יצרן
פולקסווגן חיפושית DUNE קונספט/אתר יצרן

זהו אינו הניסיון הראשון של פולקסווגן לעבות את קו הדגמים של החיפושית עם רכב פנאי. בשנת 2000 נדד הקונצרן הגרמני לתערוכת לוס אנג'לס עם רכב ראווה בשם "ביטל דיון". הרכב התקבל היטב על ידי הקהל וכלי התקשורת שהתהלבו מהעיצוב והרעיון, אבל פולקסווגן טענו שהמיזם יהיה יקר להרכבה וקשה לשיווק. הפרויקט ננטש אך לא נשכח, והנה הוא חוזר במלוא הקיטור.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully