וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייזלר 200 נחשפה. בדרך לישראל

קרייזלר 200 החדשה תעשה את דרכה לארץ במהלך השנה הקרובה. בחזית מנוע 2.4 ל' עם 185 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית

קרייזלר חשפה את הדור השני של ה-200 החדשה. הסדאן המשפחתית, שנמכרת בחלק משווקי אירופה כלנצ'יה פולביה, זכתה לעדכונים היקפיים במכלליה לעומת הדור היוצא וכן לעיצוב מלוטש ונאה שפונה לקהל צעיר יותר. המכונית מוצגת בימים אלה בתערוכת הרכב בדטרויט, והיא תגיע לישראל במהלך השנה הקרובה, כך מסרה היבואנית 'מכשירי תנועה' לוואלה! רכב.

כדי לשבור מעט את הייחוס לדגם הקודם, שלא זכה להצלחה בלשון המעטה, בחרה קרייזלר בצללית דמוית קופה עבור ה-200 הנכנסת. החלק הקדמי מאופיין בפגוש חלק עם נורות LED משובצות ביחידות התאורה, בעוד אזור תא המטען מקבל דגשים ספורטיביים עם ספוילר מובנה בדלת תא המטען ונורות אורכיות בסגנון גרמני משהו. באגף הקוסמטי ניתן גם להזמין חישוקי 17 או 19 אינטש.

לאור שיתוף הפעולה עם פיאט, ה-200 חולקת עם אלפא רומיאו, דודג' דארט ופיאט 500L את הפלטפורמה והמתלים. לפיכך, היא קיבלה סיוע גדול מהחברה המילנזית בכל מה שנוגע ליכולות הכביש והטיפול בגחמות הנהג שדורש מהמכונית ביצועים גבוהים, במיוחד בפיתולים.

קרייזלר השתילה בחזיתה מנוע 4 צילינדרים לגרסה הבסיסית, אך תהיינה גם חטיבות חזקות יותר ודינמיות. הנפח של הדגם הרגיל עומד על 2.4 ל' עם כ-185 כ"ס, אולם האופציה השנייה תעמיד לבחירה מנוע V6 עם 3.6 ל' בנפח מסדרת פנטסטאר המחלץ כמעט 300 כ"ס ומחובר לתיבת 9 הילוכים אוטומטית, כולל פיקוד מנופים מגלגל ההגה.

תא הנוסעים שונה מהותית מהדגם הקודם. רובו מעוצב סביב בקרת ה-Uconnect עם צג מגע גדול והרבה אפשרויות כוונון לבקרות השמע והמידע. קרייזלר גם התקינה ל-200 את בורר ההילוכים של דודג' ראם במרכז התעלה כדי להכניס את הנהג לאווריה יותר קרבית, וכן הוסיפה מתגים מדגמי קרייזלר אחרים, בהם הצ'ירוקי וה-300.

עוד לראשונה בקרייזלר 200, וכמו כל תעשיית הרכב, אמצה החברה האמריקנית מערכת היגוי חשמלית וכן בלם יד חשמלי. בו בעת, תהיה אפשרות להנעה קדמית או כפולה (בתוספת תשלום) המנתקת את הסרן האחורי לפרקים על מנת להפחית את צריכת הדלק.

המכונית תצא לאור בארה"ב בחודשים הקרובים במחיר התחלתי של 22 אלף דולרים (82 אלף שקלים). לא ידוע מהו מועד עלייתה המדויק לישראל בשלב זה.

עוד הרבה על קרייזלר בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully