וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד פוקוס: כך מרכיבים את המכונית הנמכרת בעולם

פורד ציינה לאחרונה מיליון עותקים לסדרת הפוקוס הנוכחית, ומשחררת סרטון הדגמה לאופן ייצורה של המכונית הנמכרת בעולם בשנה שחלפה

אתר יצרן

בשבוע האחרון ירדה מפס הייצור הגרמני בסארלואיס, מכונית מספר 1,000,000 מקו הדגמים של פורד פוקוס. קצב הייצור הכללי הוא דקה וחצי לעותק ברחבי אירופה, והדגם שעזב את רצפת ההרכבה במסגרת ציון הדרך הופק במרכב חמש דלתות קומפקטי, צבוע בגוון אדום כהה עם מנוע 1.0 ל' אקובוסט (אינו משווק בישראל). החברה נערכת בימים אלה לייצר את מתיחת הפנים של הפוקוס שצפויה להגיע לשווקים במחצית השניה של 2014.

הפוקוס קצרה הצלחה מסחרית בכל רחבי העולם, כאשר בבריטניה לבדה, מכרה פורד כ-1.67 מיליון פורד פוקוס מרגע השקת המכונית המקורית ב-1998 וכ-18 מיליון בכל נקודות ההפצה. היא הייתה הנמכרת מסוגה באי הבריטי במשך 10 שנים עד שנעקפה על ידי פורד אחרת - הפיאסטה. "יש לנו צי דגמים מגוון, החל מפוקוס חשמלית ועד גרסת ביצועים אטרקטיבית בדמותה של ה-RS התוקפנית", כך בפרסומי החברה.

הפוקוס החדשה, שצפויה להחשף ממש בקרוב, קיבלה מתיחת פנים המיישרת קו עם הפיאסטה, וכן תוצע כסטנדרט עם מנוע האקובוסט הזעיר בעל צריכת דלק של כ-20 ק"מ לליטר ופליטת CO2 של 99 גק"מ. היא תשלב מערכות בטיחותיות אקטיביות כמו בלימה אוטומטית במהירות עירונית, חניה אוטומטית ובקרת SYNC חדישה.

מיבונית פורד דלק מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי "מתיחת פנים לפוקוס מתוכננת לאירופה מתישהו בחצי הראשון של 2014.
הדגם יהיה רלוונטי ל-2015 במחוזותינו".


עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully