וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן אורנשטיין ימונה למנכ"ל צ'מפיון מוטורס

אורנשטיין שהפך את יונדאי למותג המוביל בישראל יירש את מקומו של אבי צור שיעבור לתפקיד ניהולי בבעלי חברת צ'מפיון מוטורס

צ'מפיון מוטורס, יבואנית דגמי סקודה, פולקסווגן אודי וסיאט, הכריזה היום (שני) כי דן אורנשטיין, סגן נשיא קבוצת כלמוביל, ימונה למנכ"ל צ'מפיון מוטורס החל מהרבעון הבא. אורשנטיין ייכנס לתפקידו במקום אבי צור שמונה למנהל הפיתוח העסקי של קבוצת 'אלייד', מבעלי השליטה על צ'מפיון מוטורס.

אבי צור, ששימוש בעבר בכיר בחברת פרטנר ומנהל חטיבת הפרטיות במרצדס, יסיים כהונה בת שש שנים, במהלכה הוביל את צ'מפיון מוטורס לשיאי מכירות בכלל מותגי הליבה. החברה הכפילה מכירותיה והפכה להיות השנייה בגודלה. החברה סיימה את השנה היוצאת עם 32 אלף מסירות ונתח השוק שלה עומד כיום על 15%.

דן אורנשטיין (44), שמביא עימו כ-20 שנות ניסיון בענף הרכב, הינו בין האחראים הבולטים להפוך את מותג יונדאי למוביל בענף הרכב הישראלי. בתקופת פעילותו בכלמוביל כסגן נשיא הקבוצה הכוללת את מיצובישי בין היתר, שדרג משמעותית את תדמית החברה הדרום קוריאנית בישראל. הוא מחזיק בתואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, והינו בוגר תואר ראשון של התוכנית לכלכלה וניהול באוניברסיטת תל אביב. אורנשטיין גם בוגר התוכנית לניהול מתקדם בבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת הרווארד.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully