וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק ATS קופה: "פחות משקל, יותר כוח"

קדילאק ATS קופה מחזקת את גרסת הבסיס עם מנוע מתוגבר מומנט ומשקל קל, המסייעים לה לייצר ביצועים מצויינים

אתר יצרן

צילום: יצרן

בנחישות ראויה לציון, בונה קדילאק את קו הדגמים שלה לשנת 2014 עם מגוון רחב של אפשרויות. אחרי שהשיקה אשתקד את ה-ATS וקטפה מספר תארים בזכות ה-CTS החדשה, היא מתמקדת כעט בחווית נהיגה הרבה יותר אינדבדואלית, כשהיא חושפת בחצר האחורית בדטרויט את מרכב הקופה של מתחרת ב.מ.וו סדרה 3 (עם דו קרב מסתמן מול סדרה 4 קופה).

קדילאק מגדירה את ה-ATS קופה כהתפתחות טבעית של המותג, ולראייה הושקעה בה מידה לא מבוטלת של תכנון ופיתוח. מבנה הקופה הקלאסי של המותג האמריקני שמלווה את הסדרות הבכירות מאז ה-CTS קופה, מיישר קו עם המשפחה, והיא בהחלט נראית תוקפנית דיו כדי לעלות על כבישים מפותלים ולספק פרקי נהיגה מענינים או לא מרתקים.

לצד משקל של 1.55 טון, היא נושאת בחרטומה מנוע 2.0 ל' או 3.6 ל' כמו בגרסאות המשרתות את ה-ATS, משמע תפוקה של 272 כ"ס (40.9 קג"מ) ו-321 כ"ס (38 קג"מ) בהתאמה. יחידת ה-2.0 ל' עברה כיול קל, כך שהיא מייצרת מומנט הזמין מטווח של 2,100 סל"ד עם לחץ גדישת טורבו של 1.26 באר. החיבור לתיבת 6 הילוכים אוטומטית יספק לה ביצועים קצת יותר חזקים, עם האצה ל-100 קמ"ש בסביבות ה-5.6-5.5 ש' ועד מהירות מבוקרת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

כדי להשלים את ההיבטים הספורטיביים, ה-ATS קופה נתמכת על ידי בקרת מתלים מגנטית, חישוקי ספורט וצמיגים דביקים, דפרנציאל מכני מוגבל החלקה ועוד.

בחלל הפנים תמצאנה כל המערכות המוכרות, בהן בקרת אקלים דיגיטלית, מערכת שמע עם 12 רמקולים מבית BOSE ושליטה על כל אמצעי המידע והניווט דרך המחשב המרכזי (CUE).

בשלב זה, אין כוונה לייבא ארצה את ה-ATS קופה.

קדילאק CTS החדשה בישראל
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully