וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי A8 תגן עליכם מפני טרוריסטים

ה-A8 המשוריינת מסוגלת לעמוד בפני התקפות כלי נשק קל, מטעני צד והשלכת רימונים. המנוע, עם 500 כ"ס ידאג למלט את הנוסעים מהזירה העוינת

על פי קצב ההתפחותן של המכוניות המשוריינות, לא רחוק היום בו הן תעמודנה בפני הפגזות ארטילירה. אודי, מהמובילות בכריתת חוזים מול גופים דיפלומטיים, ייצרה גרסה חדשה של ה-A8 המשוריינת מסדרת 'סקיורטי' עם דיפונים חסינים בפני נשק קל, רימונים ועוד כמה אמצעים בליסטיים מאוד מסוכנים.

רשימת המיגון הבליסטי של ה-A8L קיבלה אישור מהמרכז לניסויים בנשק בגרמניה (מינכן). על פי הרשימה שפורסמה באתר החברה, ה-A8 עומדת בקריטריונים שנקבעו ב-2009 על ידי מדריך ה-BRV, או Bullet Resistant Vehicles

הנתונים של אודי מצביעים על סיווג בקטגוריה VR7 ו-VR9, כלומר כלי נשק שנמצאים בשימוש של כוחות האו"ם. שימוש בשכבות של אלומניום, פלדה משוריינת, חומרים קרמיים וזגוגיות רב שכבתיות, מעניקות לה מעטפת הגנה כמעט מושלמת על הכבודה. בניסויים שנעשו, התגלה שהיא אף עומדת בסטנדרטים של ה-ERV 2010, כלומר עמידה בהתפוצציות של רימוני יד וכן בפני מטענים, כפי שהחברה הדגימה לדבריה באמצעות בובות ריסוק.

החלונות הצדדים ברכב, נקודת תורפה משמעותית, עוטים מספר שכבות של פוליקרבונט, ואם החברים נקלעים למארב מזויין, הדלתות האלקטרוניות ננעלות ב"קליק" מדורג, כלומר ניתן למצוא מחסה מאחרי הדלת ולשחרר כמה יריות על מנת להרוויח זמן או לנטרל את הכוחות העויינים.

חלק מהאופציות של המכונית גובלות בסרטי אקשן מודרניים. ניתן לצייד אותה בדלת שמתפוצצת בציריה ועפה במלואה מהמסגרת, מערכת כיבוי דליקות פנימית מתקדמת (חיישנים), מערכת תא לחץ אוויר נקי למניעת הסתנננות גזים רעילים לקבינה ועוד. כמו כן, היא כוללת את כל התוספות הקוסמטיות כגון נורות LED, סירנות, קופסא שחורה, מערכת תקשורת מתקדמת, מושבים סופר מתוחכמים ועוד הרבה אלמנטים יוקרתיים.

בחזית, ובמידה והאקשן מסביב עולה על גדותיו וחייבים להמלט מהזירה, יש לנהג מנוע 5.0 ל' W12 עם 500 כ"ס שמטיס את המכונית המשוריינת ל-100 קמ"ש ב-7.1 שניות ועד 215 קמ"ש מרביים דרך תיבת 8 הילוכים טיפטרוניק. ביצועים הולמים למכונית שמשקלה הכללי חוצה בקלות 2 טון.

אודי תחל למכור את הדגם בשבועות הקרובים. כל הרוכשים מקבלים אימון בנהיגה ספורטיבית מתקדמת תחת תנאי אש בשטח עירוני.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully