וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס S600: מטוס קרב מפואר

מרצדס S קלאס החדשה תעשה הכול כדי לפנק את הנוסעים. אבל עם מנוע V12 בחזית, יש לה בהחלט מה להציע גם לנהג

מרצדס S קלאס החדשה גרפה כמעט כל פרס אפשרי בשנה הקודמת, כולל מכונית השנה 2013 של גולשי וואלה! רכב. מערכות כמו נהיגה אוטונומית למחצה, מנועים גדולים וחסכוניים ותא נוסעים - אולי מהמתקדמים בכל תעשיית הרכב, העניקו לה תארים בכל מקום אליו הפנתה החברה הגרמנית את הלימוזינה המפוארת. אם שכחתם, תמיד תוכל לקרוא שוב את מבחן הדרכים שערכנו לה ולהתרשם עד כמה היא יוצאת דופן.

במקביל לשלל החשיפות בדטרויט, מרצדס ארה"ב הוציאה לאור את גרסת הקצפת של מכונית הפאר של דיימלר: S600. הכיתוב 600 מלווה את מרצדס מ-1963, וזו הייתה המכונית הראשונה של מרצדס עם מנוע V8, עד שב-1991 הוצג מנוע ה-V12 בסדרה. גם הפעם, הגרסה הגדולה והמעושרת ביותר של היאכטה הגרמנית נמכרת בגרסת בסיס גלגלים ארוך מאוד, שעומד כאן על כמעט 3.2 מ'. אורכה של המכונית מקצה לקצה הוא 5.2 מ' ורוחבה 1.90 מ'. תא המטען מציע נפח אחסון של כ-500 ל'.

בתא הנוסעים המוקפד והאלגנטי, אין הרבה שינויים מהדגמים הרגילים של ה-S קלאס, אולם תהיינה לה תוספות בלעדיות כמו תצוגה עלית משוכללת עם מגוון של מידע המוזן ממחשב המכונית, חיבורים מתקדמים ותקשורת נוספת לסמארטפונים, חימום של הזגוגית הקדמית בטמפרטורות מתחת לאפס (כדי שלא ייאלץ הברון, חלילה לפסוע החוצה ולגרד את הקרח בעצמו), תוספת של דיפונים חדשים ועוד.

מבט אל הפרונט הארוך די מסגיר מה חבוי שם תחת מכסה המנוע. ומלפנים, בפרוש שוכנת תחנת כוח שיכולה להזיז את הנוסעים במהירות שיא. דיימלר ויתרה כאמור על מנוע ה-5.5 ל' הקודם של ה-S600, ובחרה במקומו מנוע 6.0 ל' V12 חדש ומכויל לביצועים קרביים, בחיבור אל תיבת הילוכים מסוג 7 ג'יטרוניק עם 7 מהירויות.

נדמה שעל משקל שגובל ב-2.2 טון היא קצת כבדה, אלא שתפוקה של 530 כ"ס ו-84 קג"מ המושגים מ-2,000 סל"ד, מאיצים אותה ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות ועד 252 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. דיימלר גם מדגישה שה-S600 עומדת בתקני יורו 6 בזכות מנגנון 'עצור וסע', וכן שחל שיפור של 21% בצריכת הדלק לעומת הדור הקודם. עדיין, חסכון הוא ממנה והלאה, שכן היא לוגמת ליטר בנזין בכל 7 ק"מ לערך.

ה-S600 החדשה תגיע לישראל בתחילת 2015, כך מסרה היבואנית כלמוביל לוואלה! רכב. המחיר טרם נקבע.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

מרצדס S600. יצרן, ניר בן טובים
מרצדס S600/ניר בן טובים, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully