וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו: הבעת אמון מבעלת הבית הסינית

למרות מספר חילוקי דעות בתחילת הדרך, ג'ילי, בעלת הבית של וולוו מביעה אמון במותג השוודי ובדרכו החדשה. "מחויבים ליצרנית בכל דרך אפשרית"

ארבע שנים לאחר שוולוו נרכשה מידי פורד על ידי תאגיד הרכב ג'ילי, אחד ממובילי ענף הרכב בסין, נראה שהמותג השוודי והדירקטוריון הסיני חולקים את ראייתם המשותפת לעתיד. על פי דיווח של אתר 'בלומברג', הפריכו בכירי ג'ילי מספר ידיעות כי אינם מרוצים לכאורה מהאסטרטגיה החדשה של וולוו, בה היא נוקטת מאז התחברו שני הצדדים.

לי שאופו, מייסד ג'ילי, ציין בראיון לאתר הכלכלי כי מדובר בפרסומים שגוים, וכי בכוונתו אף להגדיל את התמיכה הכלכלית ביצרן הסקנדינבי. "דרג המנהלים והסגנים שלנו מאוחדים בדעה כלפי וולוו, ובטח שאנו מחזקים את התכנית האסטרטגית שלהם לטווח הרחוק", הדגיש בפניהם. עוד הוסיף לי, כי "אנו מחויבים להציג תכניות שאפתניות וצמיחה בל השווקים".

לי אמר את הדברים בתגובה לדיווחים שעלו לאחרונה בסוכנות הידיעות רויטרס, לפיהם עלו אי הבנות בין וולוו לג'ילי באשר לכוון של השוודים במספר שווקים, בהם סין. אולם נוכח הכרזותיו של לי, מותר להניח שלפחות חלק מהדברים שפורסמו ברויטרס אינם מדוייקים, או אולי הופצו מקרב המתחרים.

וולוו נמצאת כעת בתקופה טובה, עם קו דגמים מתחזק, בראשו יעמוד הקרוסאובר החדש XC90 שצפוי לעלות לכבישים בשנת 2015, לאחר קרוב ל-12 שנות שירות. פרט לכך, היא חידשה את כל צי המכוניות שלה ב-2013 כשחלקו יעשה את דרכו לישראל בשנה הנוכחית.

מוקדם יותר השבוע, הכריז מנכ"ל וולוו סמיואל הקלסון כי החברה אף חזרה לרווחיות בשנת 2013 והוא חוזה גדילה משמעותית ב-2014. "אנחנו בעיצומה של תכנית חיזוק ארבע שנתית בהיקף של 15 מיליארד דולר", כך ציין הקלסון.

עוד הרבה על וולוו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • וולוו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully