וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנגיונג רקסטון החדש בישראל

הרקסון המחודש יוצע בישראל עם מנוע 2.0 ל' טורבו דיזל, הנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית. המחירים, החל מ-225 אלף שקלים

טלקאר, יבואנית מותג סאנגיונג, החלה לשווק בישראל את רכב הפנאי-שטח רקסטון 2014. הקרוסאובר של החברה הדרום קוריאנית מגיע לארץ בתום מתיחת פנים במסגרתה חידשו את הופעתו החיצונית והפנימית וחיזקו את יכולותיו.

הרקסטון החדש, משרידי כלי הרכב שעוד מסוגלים לפנות לשטח קשה ולשוב בחתיכה אחת, מצויד בשלדת סולם נפרדת ומערכת הנעה כפולה בעלת שלושה מצבים: הנעה קדמית, כפולה ומצב כפול הנעה LOW. מרווח הגחון עומד על 25 סנמטימטרים והוא כולל בקרות שטח כגון ARP למניעת התהפכות ובקרת מדרון.

בחזיתו של הרקסטון מנוע טורבו דיזל 2.0 ל' עם 155 כ"ס ומומנט של 35.7 קג"מ המושגים בטווח של 1,500 סל"ד. החיבור הוא לתיבת הילוכים אוטומטית 5 מהירויות המאפשרת לו להשיג צריכת דלק ממוצעת של כ-12.8 ק"מ לליטר סולר. המהירות המרבית היא 175 קמ"ש, ואת התאוצה ל-100 קמ"ש מסיים ב-13 שניות.

בתא הנוסעים סידור הושבה לחמישה מבוגרים ועוד שני ילדים. הקבינה מעט יותר איכותית מבעבר אך שומרת על המבנה המוכר מהדגם שלפני מתיחת הפנים. רמת הגימור היחידה כוללת USB, בלוטות', בקרת אקלים, בקרת שיוט, תאורת DRL, מערכת שמע עם שליטה מגלגל ההגה, מראות מתקפלות חשמלית ועוד.

הרקסטון החדש יוצע בישראל במחיר של 225 אלף שקלים. ניתן לציידו, ללא עלות בערכת הגבהה המוסיפה לו 4 ס"מ למרווח הגחון.

יהודה בר נתן, מנהל המכירות והשיווק בטלקאר: "הרקסטון המחודש הוא המצטרף האחרון לרודיוס ולאקטיון ספורטס שהושקו לאחרונה בישראל. אנו מאמינים שלרקסטון מקום של ממש בשוק המקומי המשווע לפתרונות של רכב בעל יכולת שטח, עם שבעה מקומות ישיבה ובמחיר תחרותי של ממש".

עוד הרבה על סאנגיונג בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully