וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה סופרב יוצאת לשבילים

ערכת מיגונים משווה לסופרב קומבי הופעה חיצונית קשוחה יותר למי שבכל זאת מפנה את גלגלי הליסינג לשטח

סקודה סופרב קומבי אאוטדור. אתר יצרן
סקודה אוקטביה אאוטדור/אתר יצרן

אם אתם חותכים פקקים דרך שבילי עפר מאולתרים עם מכונית הליסינגטומטית ולא מרחמים על שום חלק ברכב, כדאי לפחות שתשקלו לצייד את המכונית בערכת מיגונים קלה שתשמור על הפלסטיקה היקרה מפני פגיעות ושריטות. לפחות חברה אחת, סקודה עומדת לשווק קיט כזה בשנה הקרובה לאחר החשיפה הרשמית בתערוכת ז'נבה.

סקודה תשווק את הקיט תחת הכותר 'אאוטדור' ועבור מכונית המנהלים סופרב, המשמעות היא ערכת שטח קלה לגרסת הקומבי (סטיישן) השימושית. הדמיון לגרסאות של אודי (A4 ו-A6) אולראוד די ברור לעין, אבל בניגוד אליהן, סקודה לא תפריד את הסופרד אאוטדור אלא תשווק אותה כמפרט בתוספת תשלום, שכן תחת המעטפת והמכללים אין בכלל שינויים, להוציא אופציה להנעה כפולה קבועה עם בקרת משיכה מתקדמת.

סקודה סופרב קומבי אאוטדור. אתר יצרן
סקודה סופרב קומבי אאוטדור/אתר יצרן

אז מה שמקבלים, בסופו של דבר, זה בעיקר קוסמטיקה קלה שמחפה על איזורים רגישים, בהם תחתית המרכב, המפלטים, קשתות הגלגלים ואיזורים בסמיכות לפגושים, שם סקודה התאימה למכונית יחידות ערפל גדולות יותר. על פניו, נראה שהקומבי אאוטדור די מוגבלת, אבל תוספת קטנה לעבירות בדמות הגבת הגחון בשני סנטימטר תאפשר לנהג לחצות איזורים שיאתגרו את הבולמים.

את המנועים תישא הקומבי אאוטדור מכל בנות המשפחה, למעט גרסת גרין-ליין החסכונית (26 ק"מ לליטר) שאינה משווקת בישראל בין כה וכה. הכוח יגיע ממנועי ה-TSI בהספקים שונים, עם תיבות ידניות או רובוטיות DSG כפולות מצמדים להן 6 או 7 הילוכים.

מקום לנשיאת ציוד לא יהיה חסר בכלל, שכן הסופרב קומבי מספקת חלל הטענה שמתחיל ב-610 ל' ועד 1,700 ל' בקיפול של השורה השנייה. בתא הנוסעים כמעט ואין שינויים ביחס לסופרב הרגילה, מלבד כיתובי אאוטדור בחלק מהדיפונים. הבכורה הרשמית תעשה בתערוכת ז'נבה, אולם לא נראה שהיא תגיע לישראל בשנה הקרובה.

עוד הרבה על סקודה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully