וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: פולקסווגן פולו בגרסת קרוסאובר

פולקסווגן תציג קונספט בתערוכת ז'נבה המבשר על בואו של רכב פנאי קומפקטי המבוסס על הפולו. מאחרייך ניסאן ג'וק

פולקסווגן קרוס-פולו. אתר יצרן
פולקסווגן קרוס פולו. עולים עוד כמה סנטימטרים ומשכללים עיצוב/אתר יצרן

על אף נוכחותו של סקודה יטי, חטיבת פולקסווגן לא יכולה לפסוח על ההזדמנות לשווק קרוסאובר ("ג'יפון") המבוסס על מכונית סופר מיני מטעמה. והנה, כמה חודשים לקראת תערוכת ז'נבה, מסתמן כי הקונצרן הגרמני יעמיד בשורותיו רכב הדגמה ראשוני שיתחרה בניסאן ג'וק, רנו קפצ'ור, שברולט טראקס, פיג'ו 2008 וכל משתתפי הקטגוריה שיגיעו בהמשך.

הפולו תעניק לדגם את הפלטפורמה המודולארית, שלמעשה משמשת את כלל הקונצרן. אולם את העיצוב החיצוני, ישאב הקרוסאובר של פולקסווגן מהדור החדש של הטיגואן. בפולקסווגן מאשרים שהרכב בהחלט יהיה "בולט לעין" ומשופע בקווים מודרניים, נורות LED כמיטב המסורת, חישוקי מגנזיום חדשים וערכת מיגון שחורה לחלקים הרגישים תחת המרכב.


עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

פולקסווגן קרוס-פולו. אתר יצרן
פולקסווגן קרוס-פולו/אתר יצרן

המגזין הגרמני 'אוטובילד', טוען שהקרוסאובר פולו יחבור לעוד מספר כלי רכב חדשים ב-2016, וכי תג המחיר עבורו יחל ב-20 אלף יורו (100 אלף שקלים לערך). הוא ימלא את החלל בין הטיגואן לפנאי מיני שיבוסס על אפ! (טאיגון) כשמעל כולם ניצב הבכיר בסדרות הכביש-שטח טוארג.

כשהוא ינחת באולמות התצוגה, הוא יזכה לחנוך כמה מנועים גמישים וחסכוניים, בהם ה-1.0 ל' שלושה צילינדרים טורבו עם 110 כ"ס - התשובה הגרמנית לפורד אקובוסט 1.0. בנוסף לזה, יהיה לו גם את מנוע ה-TDI 2.0 ל', גרסת R ספורטיבית עם 220 כ"ס (מדגם ה-GTI) ותיבות ידניות או DSG כפולות מצמדים. פרטים ותמונות ייחשפו כנראה בחודשיים הקרובים, אז נקבל תמונה מלאה אודות מועד הגעתו המדויק לכבישים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully