וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל אסטרה על האקסטרים

אופל תחשוף בתערוכת ז'נבה גרסה קיצונית של האסטרה OPC עם מנוע טורבו עוצמתי משודרג קלות ויכולות ניהוג משופרת. רנו מגאן RS בכוננות

אופל אסטרה OPC  אקסטרים. אתר יצרן
אופל אסטרה OPC אקסטרים/אתר יצרן

אופל נמצאת כעת בתקופה כלכלית יציבה מספיק שהיא יכולה להתנסות בכלים תחרותיים קצת יותר "כבדים". היא משווקת כיום מספר גרסאות ספורט של הקורסה OPC והאסטרה (GTC) אבל נראה שהיא מצאה מקום לשבץ לחולי ההגה גרסה הרבה יותר קרבית ומופרעת. לראייה, האסטרה OPC אקסטרים.

הטיזר היחיד שאופל מפרסמת מגלה גרסה שמותאמת למסלול המירוצים, או לימי מסלול כמובן. בחטיבת OPC הציגו דגם דומה לפני למעלה מ-12 שנים, אבל הרבה לא יצא ממנו אחרי שהקונספט ננטש בשל בעיות תקציביות וחילוקי דעות בהנהלה. כעת, הם מבטיחים שהאקסטרים יעלה על הכבישים כדגם מוגבל ייצור מייד לאחר חשיפתו בתערוכת הרכב בז'נבה במרץ הקרוב.

הפרטים הטכניים הראשוניים מלמדים על מנוע 2.0 ל' טורבו בעל תפוקה מרבית של 280 כ"ס ו-40 קג"מ שעוברים לגלגלים בחזית דרך תיבת הילוכים ידנית ודפרנציאל מוגבל החלקה. היא תאיץ ל-100 קמ"ש בתום 5.9 שניות, כך שלמתחרות מבית פורד (פוקוס ST) או רנו (מגאן RS) לא יהיה משעמם בקיץ הקרוב.

לא ידוע כמה תדרוש אופל עבור כל עותק כזה, אבל המכסה לא תהיה כל כך מצומצמת שידכם תהיה רחוקה מלהשיג אחת כזו. השאלה אם תנדוד למחוזתינו או שנאלץ לראותה מרחוק על כבישי בריטניה (כווקסהול) או אירופה.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully