וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס V קלאס: מוביל פרמיום

חטיבת המסחריות של מרצדס חשפה את ה-V קלאס החדש עם פניה גם למשפחה. בתפריט: טכנולוגיות מספינת הדגל ואיכות נסיעה משופרת

מרצדס V  קלאס. אתר יצרן
מרצדס V קלאס החדש/אתר יצרן

חטיבת המסחריות של מרצדס חשפה דור חדש של ה-V קלאס שיתברג בין הספרינטר לבין המסחרי הקומפקטי סיטאן שנוצר בשיתוף עם רנו-ניסאן. הדגם הנכנס אמור להגדיל את מכירות מרצדס באופן משמעותי בענף ההובלה, כשהחברה צופה למכור יותר מ-400 אלף מכוניות בשנה הבאה.

ה-V קלאס ירש את מקומו של הויאנו הוותיק תוך שינויים קלים במידותיו, והוא מאמץ הופעה חיצונית הרבה יותר נעימה וזורמת מקודמו, כך שיכול לפתות גם משפחות ברוכות ילדים. רוב המאפיינים החיצוניים כוללים אזכורים מדגמי E קלאס, CLA ו-ה-S קלאס שתרמה לא מעט מהצד הטכנולוגי לחבילה הבסיסית.

דיימלר שדרגה את חלל הפנים בצורה ניכרת על מנת להתאימו הן להובלה והן למשפחות. הוא כולל כעת קונסולה קדמית מעוצבת עם בקרות מולטימדיה, בהן מערכת שמע משוכללת, חיבורים לסמארטפונים, כניסות USB, ואמצעי בטיחות רבים כמו מצלמות היקפיות, בקרת סטייה מנתיב ועוד. ניתן לאבזר אותו בעוד מגוון אפשרויות על בסיס ששה או שמונה מושבים.

בחזית מותקנים מנועי דיזל גמישים וחסכוניים בחיבור לתיבות ידניות 6 הילוכים או אוטומטיות 7 מהירויות. המנוע המרכזי בסדרה יהיה ה-2.1 ל' עם 136, 164 או 190 כ"ס בשידוך להנעה קדמית או כפולה.

"ה-V קלאס ישלב את הטוב משני העולמות" אומר ראש מחלקת המסחריות במרצדס העולמית וולקר מורניווג. "יש בו את השימושיות והטכנולוגיות של מרצדס, לצד איכות הנסיעה של חטיבת הפרטיות". עוד הוא מציין כי ה-V קלאס מיועד לפלח חדש של אוכלוסיה של אנשים שרוצים MPV גדול אבל "אינם מוכנים להתפשר על איכות חיים".

המחירים של ה-V קלאס יחלו באירופה ב-43 אלף יורו (כ-200 אלף שקלים), לפני חישובי מס. מהיבואנית לישראל כלמוביל נמסר לוואלה! רכב כי ה-V קלאס החדש יגיע ארצה ברבעון האחרון של השנה.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully