וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: אלפא רומיאו ג'ולייטה מחודשת

במסגרת מתיחת הפנים מעודכנת הג'ולייטה במראה קדמי מלוטש, חלל נוסעים עם תוספות וחיזוקים דינמיים קלים. המחירים, החל מ-169 אלף שקלים

אלפא רומיאו ג'ולייטה 2014. אתר יצרן
אלפא רומיאו ג'ולייטה 2014 בישראל/אתר יצרן

בתום מתיחת פנים מינורית של אמצע החיים, נחתה השבוע בישראל אלפא רומיאו ג'ולייטה המחודשת. היבואנית לישראל סמל"ת תחל לשווק בקרוב את האיטלקייה הקומפקטית לאחר שקיבלה מגוון שדרוגים מבחוץ ומבפנים, וכן בתכונות הנהיגה ובידוד הרעשים.

בצד הקוסמטי, טיפלה היצרנית האיטלקית בג'ולייטה באופן כמעט בלתי מורגש לעין. היא זוכה לשבכה קדמית קצת שונה מהדגם הנוכחי ושינוי קל בבתי התאורה עם השחרה סמלית, וכן מוסיפה להיצע צבעים חדשים (ברונזה, פנינה וכחול קלאסי), חישוקים נוספים, פגוש חדש עם כרום סביב נורות הערפל ומראות צד מוכספות.

השינוי המשמעותי יותר נמצא בתא הנוסעים. מבנה הקונסולה נותר דומה ונשלט על ידי צג מרכזי 5 אינטש, אבל אלפא רומיאו השתילה בו תוספות בידור ותקשורת חשובות. המערכת תשלב מעתה את בקרת ה-U קונקט עם חיבורי בלוטות', USB ו-AUX, כשמסביב גלגל הגה בעיצוב חדש, מושבים בריפודים נוספים וגימור משופר, ידית הילוכים בתפירה מיוחדת בחלק מהדגמים ועוד.

קו המנועים של הג'ולייטה ישאר על כינו: התפוקה תחל ב-120 כ"ס ועד 170 כ"ס בחיבור לתיבות ידניות או רובוטיות TCT כפולות מצמדים עם 6 הילוכים. אלפא גם טוענת לשיפור בבידוד הרעשים ואיכיות הנסיעה.

המחירים לאלפא רומיאו ג'ולייטה המחודשת יחלו ב-169 אלף שקלים לדגם קומפטציונה 1.4 ל' עם 120 כ"ס וגיר ידני, ועד 214 אלף שקלים לדגם מילאנו, הבכיר בסדרה, עם מנוע 1.4 ל' ו-170 כ"ס בחיבור לתיבת TCT רובוטית.

עוד הרבה על אלפא רומיאו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully