וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: ב.מ.וו סדרה 4 גראן קופה

ב.מ.וו תחשוף בתערוכת ז'נבה את גרסת הסדאן של סדרה 4 על כל המנועים המוכרים מהאחות הקטנה. יוקרה לאניני טעם

אתר יצרן

צילום: יצרן

לקראת רצף הבכורות בחודשים הקרובים, ב.מ.וו ממשיכה לייצר מהדורות שגובלות אחת בשנייה. אחרי שהשיקה לפני שנתיים סדרה 6 גראן קופה, החברה הגרמנית תחשוף בתערוכת ז'נבה הקרובה (מרץ) את סדרה 4 גראן קופה, שהיא למעשה המרכב השימושי של קו הספורט המשפחתי תודות לשתי דלתות נוספות מאחור. מי צריך סדרה 3? שאלה טובה.

למרות פער המחירים בין סדרה 3 ל-4, כאשר האחרונה מדורגת קצת מעליה הן במחיר והן באבזור, הגראן קופה שומרת על מידותיה של גרסת ה-2 דלתות באופן כמעט מוחלט. היא מותחת מקצה אחד לשני 4.63 מ', רוחבה 1.82 מ' וגובהה צמח בסנטימטר וחצי. בסיס הגלגלים נותר כמובן עם 2.81 מ' והמשקל, כך לדברי ב.מ.וו, עלה רק במעט.

הקבינה עמוסה בכל השכלולים של סדרה 4 קופה וסדרה 3, אך אליה יהיה לנוסעים קל הרבה יותר להכנס באמצעות הדלתות הגדולות מאחור, שגם בגרסה זו, תהיינה נטולות מסגרת על מנת לשמור על המראה האסתטי. אם בשני נוסעים מדובר, אלו לא יצטרכו להצטופף יתר על המידה או לחשוב על גורלו של המטלטלין, שכן תא המטען מכיל עד 1,300 ל' בקיפול המושבים מאחור.

ברשימת המנועים חמש אפשרויות עם שילוב של דיזל או בנזין. הבכיר ביותר בחטיבה הוא ה-3.0 ל' טורבו 6 צילינדרים ב-435i המחלץ תפוקה מרבית של 306 כ"ס, ה-428i עם 245 כ"ס, ה-420i עם 184 כ"ס, וגרסאות דיזל שרובן כאמור מיועדות לאירופה. המנועים מחוברים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית.

זאת ועוד, שדרוגים קלים נעשו במערכת המתלים הסלקטיבית כדי להתאים את הגראן קופה לנהיגה קצת פחות קיצונית מאחותה. הכיול הבסיסי נוטה בגראן קופה לרכות על פני כיול לספורט או קשיחות, כך שארבעת הנוסעים ייהנו מנסיעה רכה יותר.

המחירים לסדרה 4 גראן קופה יפורסמו בסמיכות למועד השקתה בחו"ל. לישראל היא תגיע ביוני הקרוב, כך מסרה היבואנית דלק מוטורס לוואלה! רכב.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully