וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא רומיאו: יורשת ה-159 מתקרבת

אלפא רומיאו מדווחת כי הג'וליה החדשה תורכב על פלטפורמה בשם ג'ורג'יו ,שפותחה בשיתוף מזרטי ותהיה בעלת אופציה להנעה כפולה

אלפא רומיאו גלוריה קונספט. אתר יצרן
אלפא רומיאו גלוריה קונספט/אתר יצרן

אלפא רומיאו תייצר את הג'וליה, המכונית שתמלא את מקומה של ה-159 על בסיס פלטפורמה חדשה בשם ג'ורג'יו שנמצאת בימים אלה בשלבי פיתוח סופיים, כך על פי כלי התקשורת בארה"ב. המותג האיטלקי שעובר בחודשים האחרונים רפורמות רבות כדי לשקמו מהנזק הכלכלי והתדמיתי, מקווה שיוכל להשתלב שוק בשוק האמריקני ולייצב את מאזן הרווחים, כך שמיזמים חדשים יוכלו לצלוח את הניירת והבירוקרטיה הפנימית.

פיאט הכריזה על תכניות שדרוג לאלפא רומיאו 3 פעמים מאז 2004, אלא שהחיבור עם קרייזלר יצר חוסר בהירות בנוגע לאסטרטגיה האמיתית של היו"ר מרקיונה מאז לקח על עצמו לנהל את חטיבות קרייזלר. לנצ'יה למשל, ספגה מפלה מאז האמריקנים נכנסו לתמונה שכן הניסיון לשווק חלק מדגמי קרייזלר עם לוגו לנצ'יה בחזית, לא הניב דבר.

מהצד החיובי, נראה שאלפא רומיאו מחוייבת לג'וליה החדשה שתאבק במכוניות הסדאן-ספורט של אודי, מרצדס וב.מ.וו. הפלטפורמה לעיל, ג'ורג'יו, תוכננה על הנעה אחורית ואופציה להנעה כפולה אך חשוב מכך, בכירי המהנדסים של מזרטי גוייסו למיזם שהופקד במטה החברה במודנה ונמצא תחת פיקוח צוות מצומצם ומנוסה, כך על פי פרסומים באיטליה.

מכירותיה של אלפא רומיאו נמצאות בשפל חסר תקדים. הנתונים מורים כי המספרים הנוכחיים הם הנמוכים מאז 1964. אשתקד צללו המסירות ב-28% ל-64,515 כלי רכב. בפיאט יודעים שלמותג אין סיכוי לחזור לרווחיות בזכות מכונית אחת בלבד, ולכן קרייזלר תאמץ את הפלטפורמה למותגי הליבה שלה.

באלפא רומיאו יכריזו במאי הקרוב על התכניות העתידיות בנוגע לג'ולייה החדשה, שאמורה לצאת לשווקים במהלך 2015. בינתיים שחררה החברה את האלפא רומיאו 4C לשווקים באירופה והיא זוכה לביקורות חיוביות. אלינו היא צפויה להגיע לקראת סוף השנה הנוכחית במחירים שיחלו ב-600 אלף שקלים (החברה מגבילה את הפצתה בשל כמות מצומצמת). הקרוסואבר של אלפא רומיאו נדחה למועד לא ידוע.

עוד הרבה על אלפא רומיאו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully