וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו קוויד קונספט: רק אני והרחפן שלי

רנו קוויד פותח לכבוש את העיר והנופים עם מראה אגרסיבי, מנוע חשמלי או בנזין, ורחפן עצמאי שמפקח עליו מלמעלה. רכב הפנאי, השלב הבא

אתר יצרן

רנו חשפה בתערוכת המכוניות בניו דלהי את הקוויד קונספט, רכב פנאי משוכלל ומעוצב שנועד לדברם לענות על צרכיו של הדור הצעיר, עמוס החפיצים וחסר המנוחה. הקוויד פותח על ידי צוות העיצוב של רנו הודו והוא מיועד בעיקר לשווקים מתפתחים. יחד עם זאת, הותקנו בו טכנולוגיות חדשניות שתכנסנה לשימוש במכוניות הפרטיות של רנו כבר בשנים הקרובות בכל העולם, בהן מנוע חשמלי קטן נפח וחסכוני ובקרות מולטימדיה חדשות.

הקוויד קונספט הוא דגם הראווה הראשון של רנו שמוצג מחוץ לאירופה לפני כל שאר המדינות, והוא בהחלט מהווה שילוב כוחות בינלאומי, שכן תכננו אותו מספר אנשי מפתח מרוסיה, הודו, יפן וצרפת. הדגש דווקא על השוק ההודי בא לידי ביטוי בקשיחות של הרכב שיעובד בשלב הבא לקראוסאובר עירוני שימושי עם חמישה מושבים ותא נוסעים בהתאמה אישית. ברנו מעוניינים לראות הרבה נהגים צעירים מגיעים להתרשם מהקוויד נוכח הצמיחה הגדולה ברווחי החברה במזרח הרחוק.

העיצוב מטבעו ישתנה לכאן ולשם בפורמט הסדרתי, אבל המערכות בקרביו קרובות למציאות, והן המעניינות ביותר. תחת המכסה בחזית שוכן מנוע בנזין טורבו 1.2 ל' TCE עם יכולת התאמה למערכת חשמלית Z.E בחיבור לתיבת הילוכים כפולת מצמדים עם 6 מהירויות. אולם, גולת הכותרת היא התוספת שמחכה לנהג והנוסעים בחלק האחורי: רחפן שנפלט מפלטפורמה מסתובבת בתא המטען ונשלט במצב אוטומטי (מוגדר מראש על ידי GPS) או בשליטת הנוסע.

לדברי רנו, הרחפן ישמש את הנהג כדי למפות את הסביבה, ולשלוח מידע אודות מצב התנועה, וכן יוכל לצלם צילומי אוויר מרהיבים ולהזהירו מפני מכשולים בהמשך הדרך.

"הקונספט עונה על המון דרישות של השכבה הצעירה", כך מאת פרסומי החברה. "בזכות הרחפן המשמש אותו כבן לוויה לכל אורך הדרך, ייצרנו עבור הנהג והנוסעים חווית נסיעה בטוחה, מהנה ומאוד ייחודית", מוסיף ראש מחלקת הפיתוח ברנו סרג' מוייאן.

רנו תשלח את הדגם לבכורה אירופית בתערוכת ז'נבה במרץ הקרוב. מעניין יהיה לגלות אם הרחפן אכן יהפוך לחלק אינטגרלי מכלי הרכב בעתיד או שמא הקונספט מקדים את זמנו בהרבה.

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully