וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי חושפת RS4 במהדורה חגיגית

אודי מציינת שני עשורים להווסדות גרסאות ה-RS עם מהדורה מיוחדת של האוונט RS4. סטיישן קטנה ומופרעת עם 450 כ"ס

אודי RS4 אוונט נוגארו. אתר יצרן
החדשה והחלוצה. גשר של 20 שנה/אתר יצרן

20 שנה אחרי שאודי חנכה את מותג ה-RS באמצעות ה-RS2, היא תעלה לבמות תערוכת ז'נבה את ה-RS4 אוונט נוגארו, מהדורת מחווה לאותה חלוצה עם גוון כחול מיוחד ומנוע מפלצתי שיהפוך את גרסת הסטיישן הקומפקטית למרכב השימושי הנועז ביותר בסדרה.

אודי פתחה את המכונית כמחווה ל-RS2 שנולדה כאמור ב-1994, והיא אמצה או העתיקה לא מעט רכיבים ממנה כדי לשמור על האווירה הנוסטלגית והמראה הקרבי. ה-RS4 החדשה מגיעה בצבע כחול פנינה כהה שהיה אופציה בדגם המקורי, לרבות הפסים המושחרים סביב השבכה הקדמית, לועות המפלטים ומסילות הגג. גם החישוקים יקבלו טיפול קוסמטי קל, אם כי הצורה הנוכחית המשרתת את דגמי ה-RS תמלא את בתי הגלגלים.

כפי שנגזר מההיסטוריה, RS משמעו בעיקר עוצמה בלתי מתפשרת. וה-RS4 עומדת בקנה אחד עם סופר-סטיישיניות תוקפניות שהפיקה החטיבה היוקרתית בשנים האחרונות. בחזיתה של ה-RS4 הושתל מנוע אטמוספרי בנפח 4.2 ל' FSI שמונה צילינדרים, בעל תפוקה מרבית של 450 כ"ס ב-8,200 סל"ד, ו-43 קג"מ הזמינים מ-4,200 סל"ד. תיבת ה-S טרוניק עם 7 מהירויות תאיץ את הכרכרה העילאית ל-100 קמ"ש ב-4.7 שניות ועד 280 קמ"ש. את הכוח תתרגם מערכת קוואטרו (הנעה כפולה) בעלת חלוקת עוצמה בין שני הסרנים, יחד עם בורר נהיגה סלקטיבי לו שלושה מצבי כיול.

כל מערכות הבידור והתקשורת תועברנה במלואן מאודי A4, אך להבדיל מהגרסאות הסטנדרטיות תהיינה תוספות להעצמת הבלעדיות, כמו למשל שימוש בגוונים כפולים בדלתות ובמושבים, ידית הילוכים והגה עם לוגו מיוחד ושילוב של אלקנטרה עם עור בחלק מהדיפונים.

המכונית תצא למכירות ראשונות בסיום תערוכת ז'נבה בחודש הבא. תג המחיר יחל ב-87 אלף יורו (410 אלף שקלים). מאחר ומדובר במהדורה מוגבלת, הופעתה על כבישים מקומיים באופן סדיר מוטלת בספק.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully