וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה לסוזוקי סלריו החדשה. תגיע לישראל?

סוזוקי מפרסמת שתי תמונות ראשונות של מכונית חדשה בסגמנט המיני, סלריו, שעשויה לחזק את האלטו והספלאש

סוזוקי סלריו. ניר בן טובים
סוזוקי סלריו/ניר בן טובים

האם זו תהיה סוזוקי אלטו הבאה? על פי פרסומי היצרנית היפנית, זוהי עשויה להיות המכונית שתבשר על עיצובה של האלטו דור 2.

הסלריו נחשפה לראשונה אמש (רביעי) בתערוכת ניו-דלהי תחת חטיבת מרוטי ההודית, ועל פי חלק מהדיווחים שיוצאים מכלי התקשורת במקום, עולה כי המכונית מרשימה (יחסית) באבזור ובמידות. חלק מהרכיבים שמופיעים בה נעדרו עד כה מדגמי המותג העירומים, כמו למשל דיבורית בלוטות' מובנית, פיקוד על בקרת השמע מגלגל ההגה, מאותתים מובנים על מראות הצד ותא מטען בנפח 235 ל' (129 ל' באלטו הנוכחית ו-202 ל' בספלאש).

ביבואנית לישראל מכשירי תנועה, מוסרים לנו כי בשלב זה אין מידע קונקרטי אודות הסלריו ולאן פניה מועדות, אך הופעתה באירופה לצד הנבחרת המתחדשת של סוזוקי מעידה על תכניות גלובאליות ואפשרות שהיא אכן תנדוד למחזותינו.

סוזוקי מספרת כי המכונית "מרווחת מאוד לסגמנט A, שימושית, חסכונית ובעלת פליטת CO2 נמוכה מאוד". המנועים שישרתו את הדגם, סביר שיעברו מהדור הנוכחי של האלטו, כאשר חטיבת ה-3 צילינדרים תספק את מקור הכוח העיקרי, אם כי ייתכן שסוזוקי תתאים לסלריו מנוע קצת יותר חזק כדי ליישר קו עם המתחרים.

כך או כך, סוזוקי תציג את הדגם הזעיר והחדש לפלח המיני במסגרת תערוכת ז'נבה עם מפרט אירופאי, אך מוקדם לומר האם הדור הבא של האלטו ייחנך גם הוא.

עוד הרבה על סוזוקי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סוזוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully