וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לב.מ.וו X3

החידושים המרכזיים ב-X3 נמצאים תחת מכסה המנוע, כשבצד הקוסמטי מקבל קווים זהים לאח הגדול X5. בכורה בז'נבה, בישראל בהמשך השנה

ב.מ.וו X3. אתר יצרן
ב.מ.וו X3/אתר יצרן

ב.מ.וו חייבת להצמד לגל רכבי הפנאי שהניב עבורה רווחי עתק אשתקד, ולכן חושפת את מתיחת הפנים של ה-X3 שיופיע כמובן בתערוכת ז'נבה בחודש הבא. ה-X3 ייסד ב-2003 את קבוצת את ה-SAV, או ה-Sports Activity Vehicle ולמרות שהתחלתו לוותה בביקורת מעורבת (בעיקר בשל עיצובו), גרף עד כה למעלה מ-1 מיליון עותקים ב-10 שנות פעילות בקרב המותג הבווארי, כשהדור השני (2010) אחראי לחלק ניכר מכך.

במסגרת מתיחת הפנים, ה-X3 מיישר מבט עם ה-X5, ויוצא מהמפעלים במינכן עם בודי קיט הרבה יותר ספורטיבי ותוקפני. יחידות התאורה הקדמיות קיבלו צורה מלוכסנת יותר, הפגושים הוחלפו ונורות LED קבועות שובצו מלפנים ומאחור. גם הכליות המפורסמות עודכנו עם חיפוי חדש והיקפי, וכן תהיינה מראות צד עם איתות מובנה בעל תאורה חזקה יותר.

חטיבת EfficientDynamics דאגה לשלב ב-X3 החדש את המנוע החסכוני והגמיש ביותר של ב.מ.וו בגרסאות הדיזל. אז מלבד המנועים המוכרים מהסדרה - ארבעה דיזל ושלושה בנזין, הוא ישא בחזיתו את יחידת ה-2.0 ל' טורבו-דיזל לה 190 כ"ס בגרסת ה- X3 xDrive20d, עם צריכת דלק ממוצעת של כ-18.5 ק"מ לליטר בחיבור לתיבת הילוכים ידנית (6 מהירויות) או אוטומטית 8 הילוכים.

במידותיו אין כמעט שינויים, כך שהוא שומר על אורך של 4.6 מ', בסיס גלגלים של 2.8 מ' ותא מטען בנפח 550 ל'. תא הנוסעים יקבל עדכונים כחיפוי כרום חדשים סביב מבנה הקונסולה, מחזיקי כוסות חדשים, שינויים עיצוביים מינורים בלוח המחוונים, ריפודים וחישוקים נוספים וכן מערכות בטיחות משודרגות, בהן בקרת תאורה אדפטיבית, תצוגה עלית וחניה אוטומטית.

המחירים ל-X3 המחודש יחלו באירופה ב-31 אלף יורו (כ-150 אלף שקלים). מהיבואנית דלק מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי ה-X3 החדש יגיע לישראל בסביבות יולי-אוגוסט.

עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully