וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאט פונטו יוצאת לטייל בשבילים

פיאט פונטו תפלט בקרוב מאירופה, אבל בשווקים מתפתחים החברה ממשיכה לשווק את הסופר מיני, והפעם גם בגרסת קרוסאובר מקושט

פיאט פונטו קרוסאובר אוונטורה. אתר יצרן
פיאט פונטו קרוסאובר אוונטורה/אתר יצרן

פיאט אולי וויתרה על קטגורית הסופר מיני באירופה, שעה שהיא נערכת לבטל את הפונטו, ולהתמקד בדגם של ה-500 עם 5 דלתות שלכאורה ימלא את מקומה. אבל במקומות רחוקים מהיבשת המערבית, היא עדיין מחפשת אפיקים חדשים, ולראייה הדגם ה"הרפתקני" משהו שהיא פתחה עבור העולם השלישי ושמוצג בימים האחרונים בתערוכת ניו-דלהי.

רכב הפנאי לעיל המבוסס על פיאט פונטו ישא את הכותר Avventura, או הרפתקה בעברית, ואם לשפוט על פי כל הקישוטים והתוספות יש לו לפחות על הנייר יומרות להשתלב בשבילים קלים, כבישים סופר משובשים וגבעות קטנות. פיאט בהחלט העניקה לו חזות חיצונית שמתאימה לרוח האתגרית, שכן הוא לובש מיגונים קלים בחזית, בצדדיו ומאחור, גלגל חלופי גדול המושתל על דלת תא המטען ומרווח גחון שמגרד את ה-21 ס"מ לערך.

תמונות של תא הנוסעים אינן זמינות עדיין, אבל בפיאט מדווחים על תוספות כמו מד גובה ומד זווית שיפוע, מצפן מקורי, וכן הוחלפה בקרת המדיה המקורית (צג) בהתקנים פשוטים כדי לשמור על עלות ייצור נמוכה.

את הכוח תקבל הפונטו קרוסאובר ממנוע 1.4 ל' FIRE עם 90 כ"ס בחיבור לתיבת 5 הילוכים ידנית, המהווים את החיבור הזול ביותר כמעט שיש לפיאט להציע כיום מהמדפים. בניגוד לפנדה בגרסת הפנאי, לה הנעה כפולה, הפונטו מצוידת בהנעה קדמית בלבד, כך שהרעיון של שיטוט מעבר לשטח הסלול דורש הרבה מחשבה ושיקול דעת, אם ברצונו של הנהג לשוב משם בחתיכה אחת.

פיאט תעבד את הקונספט הזה לרכב סדרתי ממש בקרוב, אבל אל תצפו כמובן לראות אותו ביגאל אלון. מנגד, גרסת קרוסאובר של ה-500 תעשה עלייה לארץ במועד שטרם נקבע.

עוד הרבה על פיאט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully