וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה אוקטביה סקאוט נחשפה

על בסיס גרסת הקומבי השימושית והנעה כפולה, תציג סקודה את האוקטביה סקאוט שמיועדת לטיולים קלים בשטח

סקודה אוקטביה סקאוט. אתר יצרן
סקודה אוקטביה סקאוט. לשטח רך וקליל/אתר יצרן

זה הפך למסורת בשנים האחרונות להמיר כל מכונית משפחתית פשוטה לגרסת "כאילו שטח". סקודה אמנם מצוידת בכלי רכב ייעודי לשעות הפנאי כמו היטי, אבל היא מקפידה שגם המשפחתיות המובילות שלה, בהן האוקטביה והסופרב, תוכלנה להפנות את ההגה לטיולים עם כל המשפחה, תוך שמירה על חלקי המרכב היקרים, במידת האפשר.

הסקאוט (Scout) נשענת כאמור על הפלטפורמה החדשה של האוקטביה המשרתת את כלל חטיבות הליבה. היא מאמצת את מרכב הקומבי (סטיישן) כדי לנצל את מלוא יכולת הנשיאה של הסדרה, אבל מוסיפה לכך מיגונים חיוניים וכן מקבלת הגבהה של המרכב ב-3.3 סנטימטרים לסביבות ה-18 סנטימטרים וקצת, וכן לובשת חישוקי 17 אינטש ייחודיים.

ברוב המקרים, גרסאות הפנאי נטולות יכולת אמיתית להתמודד עם שטח - ולו הקל שבקלים. אולם, סקודה התאימה לאוקטביה סקאוט מערכת הנעה כפולה מסדרת הלדקס 5, עם חלוקת עוצמה מבוקרת בין הסרנים. בקרת המשיכה קיבלה תגבור בשיעור של 25% ביחס לדגם הקודם, וכן שופרו זוויות הגישה והנטישה.

הסקאוט גם מובחנת בתא נוסעים עם סממני מותג, כמו למשל כיתובי סקאוט על גלגל ההגה, השטיחונים ועוד. המערכות המוכרות של האוקטביה תמצאנה כאן במלואן, לרבות בקרת המדיה החדישה וכל השקעים והממשקים שמופיעים בדגמים הסטנדרטיים והבכירים.

סקודה לא מפרסמת אילו מנועים ישודכו לדגם הסקאוט בתחילת השיווק, אבל הצפי הוא למנועי ה-TSI הבינוניים עם כ-140 כ"ס וגרסאות דיזל בהספק דומה וחזק יותר, בחיבור לתיבות ידניות או DSG רובוטיות כפולות מצמדים. מחיר דגם הסקאוט יפורסם בסמיכות לתערוכת ז'נבה.

מיבואנית סקודה לישראל צ'מפיון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי הנושא נמצא בבדיקה מול היצרן.

עוד הרבה על סקודה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully