וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס חושפת: S קלאס קופה

ה-S קלאס קופה המפוסלת עמוסה בשכלולים ותישא בחזיתה מנוע V8 עם 455 כ"ס. בישראל לקראת ספטמבר הקרוב

מרצדס S קלאס קופה. אתר יצרן
מרצדס S קלאס קופה החדשה. כוח, פער וגם עיצוב/אתר יצרן

מרצדס הבטיחה אשתקד שתגיב לכל גרסאות הקופה המתחרות בפלח הפרמיום, בהן ב.מ.וו 6, אבל היא הצליחה להסתיר עד פתיחת תערוכת פרנקפורט מה היא באמת מתכננת מתחת לשולחן במטה החברה בגרמניה. אז הנה, חצי שנה אחרי, וחודש לפני הבכורה רשמית בז'נבה, היא משיקה לאירופה את ה-S קלאס קופה החדשה, שתגיע גם אלינו בסתיו הקרוב (ספטמבר), כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית כלמוביל.

את ההשראה הוויזואלית היא שאבה מכל הדגמים הנוכחיים של מרצדס, לרבות ה-CLA וה-C קלאס החדשות. מרצדס ממשיכה להשתמש בחרטום בעל אזכורי רטרו לדגמים של שנות ה-80 כשהכוכב המוכסף גדול וממורכז בחזית. החלק האחורי נותר כמעט נאמן לחלוטין לקונספט שהוצג בפרנקפורט ומשלב בתי תאורה אורכיים וקצרים שנמשכים עד לקצה שיפולי המותניים. כמו כן, מרצדס התאימה לקופה חישוקי 18-20 אינטש, והיא מדווחת כי מידותיה הרשמיות הן 5 מ' לאורך, 1.90 מ' לרוחב, בסיס הגלגלים כ-2.94 מ' וגובהה קוצץ קלות ל-1.41 מ'.

החרטום הארוך אוצר תחתיו תחנת כוח רצינית. מרצדס שלפה מנוע 4.6 ל' בי-טורבו עם תפוקה מרבית של 455 כ"ס ו-70 קג"מ בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית והנעה אחורית או כפולה. היא תאיץ את המרכב הגדול ל-100 קמ"ש בפחות מ-5 שניות ועד מהירות מבוקרת אלקטרונית של 253 קמ"ש. זו לא תהיה הגרסה החזקה ביותר, שכן חטיבת AMG תפקיד ב-S קלאס מנוע עם קרוב ל-570 כ"ס בעוד מספר חודשים.

דגש גדול ב-S קופה ניתן לכיול המתלים. ה-S קלאס הרגילה מצוידת בבקרת שיכוך אדפטיבית מתקדמת, אבל כאן ישנה אופציה ל-MAGIC BODY CONTROL. זוהי מערכת מבוססת חיישנים המושתלים בגוף הזגוגית הקדמית ומווסתים את תנודות המרכב בהתאם לתנאי הכביש. הזווית משתנה ביחס למהירות והעומס המופעל על המרכב. מרצדס מכנה את הטכנולוגיה הזו "מערכת מתלים עם עיניים", שכן היא מדמה פעולת רכינה של אופנוע בסיבובים בזוויות חדות תוך כדי שינוי אקטיבי בשיכוך הבולמים. היתרון הוא לא רק בשמירה על יציבות גבוהה, על גם על נוחות הנוסעים והבידוד מהכביש במהירות שבין 30 ל-180 קמ"ש.

ה-S קלאס קופה מגיעה עם מגילה של תוספות בתא הנוסעים, ואיכויות שהולמות את מי שנקראת בפי הוגיה "המכונית הטובה בעולם". מלבד שלל בקרות בטיחות (קדם תאונה וכו'), עוטפת את הנהג והנוסעים קבינה בעלת גוונים יחודיים, גלגל הגה ספורטיבי חדש, משענת יד עם טאץ' פד למחשב המרכזי, מערכת שמע 3D של בורמסטר, תצוגה עלית, חניה אוטומטית, ניהוג חצי אוטונומי ועוד. היא תוצע למכירה לאחר תערוכת ז'נבה, אך המחירים טרם פורסמו.

מרצדס מייצרת מכוניות קופה מאז 1952. הדגם הראשון בסדרות היה ה-300 S קופה, כשאחריו הגיעה ה-220 S. היא המשיכה לייצר גרסאות בכירות שחנכו טכנולוגיות מתקדמות, בהן תאורת בי-קסנון או את ה-Active Body Control ב-1999. שש שנים לאחר מכן הציגה את ה-CL קלאס קופה האחרונה שציינה 10 שנים של שירות בדיימלר. ה-S קלאס קופה החדשה תירש את מקומה.

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל
עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

מרצדס S קלאס קופה. אתר יצרן
מרצדס S קלאס קופה/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully